bugün

görsel
yobaz olduğuna göre kendi öz anasına halleniyor olması yüksek ihtimaldir (bkz: yobazların analarından tahrik olması).

not: bu entryi yaptığı şu şerefsizliğe karşı hak etmiştir (#26018643). devam ederse sadece kendi halini değil, anasının muhtemel hallerini de dilime dolayacağım. böyleleri sonunda beni de kendilerine benzettiler be! lanet olsun alayına...
Aslında nick i franz lehar ın operetini anımsatıyor. Güzel. Ama kendisi troll. Niye böyle yapıyor hiç bilmiyorum.
10. nesil vasatımsı.
© copyright 2005 - 2026