bugün

bir william blake siiri.
cok emin degilim, sanirim siiri Tuğrul Asi Balkar cevirdi.
bir de siiri okurken fonda istemsizce bir müzik caliyor sanki. birden zuhal olcay beliriyor gözümde falan, deliriyorum galiba..

senden bütün istedigim
kücük bir sevgidir
gelen ve agir agir büyüyen
degil, gelen ve giden

ve senden bütün istedigim
ümit dolu günesli bir gün
sevgi dolu bir kucaklayis
degil, kucaklayis sonra da gidis

senden bütün istedigim
beni kirmamak
beni bekletmemek

yarin cok gec olabilir
unutma ki vermek almak demektir
senden bütün istedigim
kücük bir sevgidir
gelen ve agir agir büyüyen
degil, gelen ve giden.
senden istediğim
sana ait olmayan her sefilliğin...
senden istediğim
bana geldiğin gün
gelmemeyi dileyişin...

senden istediğim
senlikten çıkıp ben olduğunda
kendini benimle terk ederek
ağlamaklı gidişin.

senden istediğim
hiçbir dileğimin senden istenmeyeceğini
bilişim....

senden istediğim
sana olan nefretimi
sende saklamadan,
çekişin....
Senden tek istediğim beni sevmendi
Sana defalarca tekrarladığım tek şey beni düşünüğ bana saygıyla beslediğin o minicik aşkındı
Senden çok şey istemedim
Senden bir sevgiyi benimle beraber iç içe büyütmeni istedim
isteklerimin başında bu gelirdi sonuna gelirsem rütük beni kapatır mı yoksa ben mi rütüğü kapatmalıyım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026