bugün

norveççe'de intihar etmek anlamına gelen fiil. isim olarak da kullanılabilir tabi ki, fark etmez.

ve istisnasız, bu dildeki en iğrenç kelimedir. bak ben bile o kadar iskandinav delisiyim, bu kelimeden nefret ediyorum. seviyorum aslında lan. ama öyle bir söylenişi var ki... hay sikeyim...

en güzel örneği lasse gjertsen abimizin şu videosunda duyabilirsiniz,

https://www.youtube.com/watch?v=MBCk7IvTTTw&feature=related

iç gıcıklayıcı böyle çok gıcık lan!
© copyright 2005 - 2026