sarhoş kafayla yazılan bazen yaratıcılık abidesi olabilen, bazende alkolün etkisiyle saçmalanın zirvesi sayılabilecek entry.
(bkz: dur abijim öpüjem)
(bkz: silik)
ertesi gün 'sarhoştum hatırlamıyorum' demenin fayda etmeyeceği entry dir, o yüzden efendi efendi sızıyoruz .
(bkz: alkolluyken girilen entryler)
(bkz: sarhos iken girilen entryler)
(bkz: sarhoşken entry girmek)
(bkz: bana zall i getirin)
(bkz: hıck)
nefis bir örneği için buyrunuz;

(bkz: #6129307) *

edit: orjinal kelimesini nefis'le değiştirdim. olmuş mu? *
© copyright 2005 - 2026