bugün
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- köyde gece tuvalete gitmek7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- balkonu camla kaplatmak7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- alevilerde muhammed ismi5
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- milli takımımızın balonu patladı7
- istanbul6
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- yazarların en sevdiği meyve9
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- güne bir şarkı bırak18
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- 2026 dünya kupası14
- pornoyu bırakmak5
- seni hayata bağlayan şey12
- 22 haziran 20262
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- futbol12
- paris te son tango2
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler5
- opel omega b2
- türkiye a milli futbol takımı14
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
hoşgelmiş yazar kardeşimiz.
11. nesil taze yazar.hoşgelmiş safa getirmiş.
sağ baştaki arkadaş
http://galeri.uludagsozluk.com/g/rimella/
sağ baştaki arkadaş
http://galeri.uludagsozluk.com/g/rimella/
olamaz mı olabilir. *
Gel yağmur ol gel *
çaylak olmuş...niye ki acaba... sbag bu işe nedense hiç şaşırmadı... ehehehe..
adaletin uygulandığı yazar.
teşekkürler sayın moderatörler.
teşekkürler sayın moderatörler.
Ufak bir sohbetten sonra iyi yazar olduğunun kanaatindeyim, kendisine kolay gelsin.
entryleriyle gülmekten öldürmüş yazar.
Finalleri için iyi dileklerimi sunduğum sabırlı yazar. *
Eczanede bulunmayan ilaçlar da hazırlayabilen, mesleğini seven sıcakkanlı ve yardımsever eczacı. Denedik Nöbetçi eczane olarak çalışmıyor ama:)
hoş sohbetli sevimli bir yazardır.
düsünceli,nazik bir yazar. tesekkurlerimizi bir de burdan sunalım.
tek görselini benden almasina rağmen bir teşekkür etmeyen yazar. yine de hoşgelmiş 11. nesil yazar. sorun yok rica ederim.
chp'li feyk yazar.
şirke düşecem diye bir tarafları atan yazar. yazık.
iyi bir yazar olarak hafızamda kalmış yazar.
(#23914508)
farklı düşünceleri de görüyorum gözüm de gayet açık.fakat insanların bu kadar beyinsiz olmaları beni oldukça şaşırtıyor.
sizin gözünüz değil benim gözüm açık çünkü etrafıma her baktığımda her şeyi bu kadar mükemmel yaratan allahın varlığına bir kez daha kalpten inanıyorum ve bir kez daha şükrediyorum.
şirke düşecem diye de bir yerlerim atıyo evet.çünkü ahiret gününe inanıyorum.çünkü şirk en büyük günahlardan.ve de nankör değilim.
allaha verdigi bunca güzellik icin şükrediyorum ve allaha şirk koşmaktanda korkuyorum.
siz inanmadığınız allaha hakaretler saydırmaya devam edin.içinizdeki bütün pislikleri dökün ortaya.çok şükür ki hesap günü var.
farklı düşünceleri de görüyorum gözüm de gayet açık.fakat insanların bu kadar beyinsiz olmaları beni oldukça şaşırtıyor.
sizin gözünüz değil benim gözüm açık çünkü etrafıma her baktığımda her şeyi bu kadar mükemmel yaratan allahın varlığına bir kez daha kalpten inanıyorum ve bir kez daha şükrediyorum.
şirke düşecem diye de bir yerlerim atıyo evet.çünkü ahiret gününe inanıyorum.çünkü şirk en büyük günahlardan.ve de nankör değilim.
allaha verdigi bunca güzellik icin şükrediyorum ve allaha şirk koşmaktanda korkuyorum.
siz inanmadığınız allaha hakaretler saydırmaya devam edin.içinizdeki bütün pislikleri dökün ortaya.çok şükür ki hesap günü var.
atarı tuzundan bol yazar.
(#23954019)
boşalın siz de rahatlayın, biz de rahatlayalım demiş yazar.
erkeklerin rahatlamasını anladık da sizin rahatlama durumunuzu pek kestiremedik sayın yazar.
boşalın siz de rahatlayın, biz de rahatlayalım demiş yazar.
erkeklerin rahatlamasını anladık da sizin rahatlama durumunuzu pek kestiremedik sayın yazar.
(#23955125)
madem ateşliyim söndürücü olarak kendini mi gördün de yorum yapma gereği duydun cengaver seni.
bi insan hakkında olumlu düşüncelerimi belirtmem bu denli yanlış anlaşılıyosa senin zihniyetine sıçayım ben.
madem ateşliyim söndürücü olarak kendini mi gördün de yorum yapma gereği duydun cengaver seni.
bi insan hakkında olumlu düşüncelerimi belirtmem bu denli yanlış anlaşılıyosa senin zihniyetine sıçayım ben.
Bugun gittim bizim kiza rimel almaya. Bi baktim rimella dedim kiz kac para? Dedi cok para sen alamazsin.
* ne diyom amk ya?
* neyse merhaba demek istedigim yazar.
* ne diyom amk ya?
* neyse merhaba demek istedigim yazar.
Sabah gittim rimel aldim. Ugur getirdin kiz rimelin killari guzel cikti. Aferim simdi beni opebilirsin.
Hoş sohbetli bolca teşekkür eden mesajlarından smiley eksik olmayan kokuları için gece 5 te arkadaşlarını kaldırabilen sevimli yazarlardandır. iyi ki vardır.
1 haftalık çaylak süresi boyunca kendisini özlediğim yazardir.
Hatunda boy desen var, güzellik desen var her sey var arkadaş. *
Hatunda boy desen var, güzellik desen var her sey var arkadaş. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar