bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar6
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- yürüyüş partisi3
- gocu abi3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- lucas luthor2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- şemsiyenin ters dönmesi3
- bugün de meme atan olmaması13
- günün sözü2
- oyuncu2
- paris te son tango6
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- 65 şut çekip gol atamamak3
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- beyaz otomobil satın almak10
- anın görüntüsü15
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it2
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- iş kadını yazarlar6
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- meloş nerede sorunsalı5
- gocu bey meh meh bey birader4
- misafir ağırlamak2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- hoşgeldin pazartesi7
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- clydeless bonnie3
- ege waw3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- 2026 dünya kupası16
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
hoşgelmiş yazar kardeşimiz.
11. nesil taze yazar.hoşgelmiş safa getirmiş.
sağ baştaki arkadaş
http://galeri.uludagsozluk.com/g/rimella/
sağ baştaki arkadaş
http://galeri.uludagsozluk.com/g/rimella/
olamaz mı olabilir. *
Gel yağmur ol gel *
çaylak olmuş...niye ki acaba... sbag bu işe nedense hiç şaşırmadı... ehehehe..
adaletin uygulandığı yazar.
teşekkürler sayın moderatörler.
teşekkürler sayın moderatörler.
Ufak bir sohbetten sonra iyi yazar olduğunun kanaatindeyim, kendisine kolay gelsin.
entryleriyle gülmekten öldürmüş yazar.
Finalleri için iyi dileklerimi sunduğum sabırlı yazar. *
Eczanede bulunmayan ilaçlar da hazırlayabilen, mesleğini seven sıcakkanlı ve yardımsever eczacı. Denedik Nöbetçi eczane olarak çalışmıyor ama:)
hoş sohbetli sevimli bir yazardır.
düsünceli,nazik bir yazar. tesekkurlerimizi bir de burdan sunalım.
tek görselini benden almasina rağmen bir teşekkür etmeyen yazar. yine de hoşgelmiş 11. nesil yazar. sorun yok rica ederim.
chp'li feyk yazar.
şirke düşecem diye bir tarafları atan yazar. yazık.
iyi bir yazar olarak hafızamda kalmış yazar.
(#23914508)
farklı düşünceleri de görüyorum gözüm de gayet açık.fakat insanların bu kadar beyinsiz olmaları beni oldukça şaşırtıyor.
sizin gözünüz değil benim gözüm açık çünkü etrafıma her baktığımda her şeyi bu kadar mükemmel yaratan allahın varlığına bir kez daha kalpten inanıyorum ve bir kez daha şükrediyorum.
şirke düşecem diye de bir yerlerim atıyo evet.çünkü ahiret gününe inanıyorum.çünkü şirk en büyük günahlardan.ve de nankör değilim.
allaha verdigi bunca güzellik icin şükrediyorum ve allaha şirk koşmaktanda korkuyorum.
siz inanmadığınız allaha hakaretler saydırmaya devam edin.içinizdeki bütün pislikleri dökün ortaya.çok şükür ki hesap günü var.
farklı düşünceleri de görüyorum gözüm de gayet açık.fakat insanların bu kadar beyinsiz olmaları beni oldukça şaşırtıyor.
sizin gözünüz değil benim gözüm açık çünkü etrafıma her baktığımda her şeyi bu kadar mükemmel yaratan allahın varlığına bir kez daha kalpten inanıyorum ve bir kez daha şükrediyorum.
şirke düşecem diye de bir yerlerim atıyo evet.çünkü ahiret gününe inanıyorum.çünkü şirk en büyük günahlardan.ve de nankör değilim.
allaha verdigi bunca güzellik icin şükrediyorum ve allaha şirk koşmaktanda korkuyorum.
siz inanmadığınız allaha hakaretler saydırmaya devam edin.içinizdeki bütün pislikleri dökün ortaya.çok şükür ki hesap günü var.
atarı tuzundan bol yazar.
(#23954019)
boşalın siz de rahatlayın, biz de rahatlayalım demiş yazar.
erkeklerin rahatlamasını anladık da sizin rahatlama durumunuzu pek kestiremedik sayın yazar.
boşalın siz de rahatlayın, biz de rahatlayalım demiş yazar.
erkeklerin rahatlamasını anladık da sizin rahatlama durumunuzu pek kestiremedik sayın yazar.
(#23955125)
madem ateşliyim söndürücü olarak kendini mi gördün de yorum yapma gereği duydun cengaver seni.
bi insan hakkında olumlu düşüncelerimi belirtmem bu denli yanlış anlaşılıyosa senin zihniyetine sıçayım ben.
madem ateşliyim söndürücü olarak kendini mi gördün de yorum yapma gereği duydun cengaver seni.
bi insan hakkında olumlu düşüncelerimi belirtmem bu denli yanlış anlaşılıyosa senin zihniyetine sıçayım ben.
Bugun gittim bizim kiza rimel almaya. Bi baktim rimella dedim kiz kac para? Dedi cok para sen alamazsin.
* ne diyom amk ya?
* neyse merhaba demek istedigim yazar.
* ne diyom amk ya?
* neyse merhaba demek istedigim yazar.
Sabah gittim rimel aldim. Ugur getirdin kiz rimelin killari guzel cikti. Aferim simdi beni opebilirsin.
Hoş sohbetli bolca teşekkür eden mesajlarından smiley eksik olmayan kokuları için gece 5 te arkadaşlarını kaldırabilen sevimli yazarlardandır. iyi ki vardır.
1 haftalık çaylak süresi boyunca kendisini özlediğim yazardir.
Hatunda boy desen var, güzellik desen var her sey var arkadaş. *
Hatunda boy desen var, güzellik desen var her sey var arkadaş. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar