bugün

Biraz önce silik yemiş gereksiz yazar.

Girdiği entry leri sadece extacy, uyuşturucu vs olan silik yemesi yerinde olmuş. Son zamanlarda da giderken küfür etmek moda oldu bi insan olun anasını satayım.
sürekli boş başlıklar açan yazar.
aman troll çıkmasında. ziyadesiyle var zaten.
Cok guzel kiz. isallah kezbandir.
© copyright 2005 - 2026