bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- eski uludağ sözlük ortamı7
- falıma bakmak isteyen var mı6
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- lip balm kullanan erkek6
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- aldım kabul ettim6
- burç saçmalığı6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- online yazarlar8
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- 0 0 75
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- frenkler2
- nofap6
- dont fuck with me tony4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- cut the crap4
- yaz aşkı bulamamak2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- sedat pekmez18
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- tarot falına inanan salak8
- devşirmelik makamı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- tekerlek kaşar4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- anın görüntüsü16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- 2026 dünya kupası15
- biz arap değiliz biz türk üz8
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
bir codemasters yapımı oyun. araba yarışı türündeki oyunun, Mustang GT-R, Nissan S15 Silvia ve BMW 320 3 araç bulunduran 894 MB lık demosunu indirmek için:
http://www.gamershell.com/news_50284.html
ya da
http://computergames.ro/e...ace-driver-grid-demo.html
çıkış tarihi: 6 haziran '08
http://www.gamershell.com/news_50284.html
ya da
http://computergames.ro/e...ace-driver-grid-demo.html
çıkış tarihi: 6 haziran '08
colin mcrae dirte hayran kalan bünyelerin hastası olacağı oyundur, zira oyun direk gerçektir. iyi bir ekran kartıyla son ayarlarda 30 fpsye yakın oynadığınızda, özellikle motion blur açık olduğunda gayet akıcı olan, yansımalarıyla, fizikleriyle tek kelimeyle bir şaheser olan oyun. şu anda sadece demosunu oynamak mümkün, full versionunu sabırsızlıkla bekliyoruz.
1.1 yaması(188 mb) için:
http://www.strategyinform...ivergrid/patch/24284.html
1-çoklu oyuncu modunda görülen hatalar ve geliştirme
2-grafiksel bozukluklar
3-oyunun performansı
http://www.strategyinform...ivergrid/patch/24284.html
1-çoklu oyuncu modunda görülen hatalar ve geliştirme
2-grafiksel bozukluklar
3-oyunun performansı
codemasters'ın oyun yokuluğunda çıkarmış olduğu güzel bir yarış oyunu. artıları ve eksileri var tabii ki..
sıralayacak olursak :
artılar
+ grafikler harikulade.
+ menü süper, 3 boyutlu.
+ fizik modellemeleri aşmış.
+ istanbul park pisti.
eksiler
- grafiklerde iç baydıran bir buğu var. Hdr olayı abartılmış o yüzden olabilir.
- oyunda ara videolar ve konu yok gibi..
- yarışları, sanki bir yarış yapayım çıkayım edasında yapıyoruz.. sürükleyicilik yok kısaca.
- sesler, müzikler kötü.
- flashback olayı- ki kaza yapınca anı (zamanı) geri sarmaya yarıyor- iyi hoş da sankim biraz yarış heyecanını alıyor.
- "benim açımdan" simulasyon yönünün ağır basması. kısaca biraz zorlayıcı(klavye ile).
NFS serileri ile karşılaştıracak olursak eğer; Pro Street ve Carbon'dan iyi , Benim açımdan bir efsane olan Most Wanted'tan kötü...
sıralayacak olursak :
artılar
+ grafikler harikulade.
+ menü süper, 3 boyutlu.
+ fizik modellemeleri aşmış.
+ istanbul park pisti.
eksiler
- grafiklerde iç baydıran bir buğu var. Hdr olayı abartılmış o yüzden olabilir.
- oyunda ara videolar ve konu yok gibi..
- yarışları, sanki bir yarış yapayım çıkayım edasında yapıyoruz.. sürükleyicilik yok kısaca.
- sesler, müzikler kötü.
- flashback olayı- ki kaza yapınca anı (zamanı) geri sarmaya yarıyor- iyi hoş da sankim biraz yarış heyecanını alıyor.
- "benim açımdan" simulasyon yönünün ağır basması. kısaca biraz zorlayıcı(klavye ile).
NFS serileri ile karşılaştıracak olursak eğer; Pro Street ve Carbon'dan iyi , Benim açımdan bir efsane olan Most Wanted'tan kötü...
gelmiş geçmiş en iyi yarış oyunudur. hakkını vermek için sağlam bir sisteme ve logitech g25 e ihtiyacınız var. bunlar yoksa oyunu eleştirmeye hakkınız yoktur.
Multiplayer bölümüne giriş için hiç bir ek program gerektirmeyen ve multiplayer'da yabancılarla oynaması müthiş zevkli olan süper oyun.Oyunda Ruslar,Macarlar,Türkler ve Polonyalılar çoğunlukta.görsel öge ve sürüş şekli olarak süper ötesidir.
kendisi nfs'ler gibi arcade değil, simulasyon oyunudur.
eğer logitech g25 yada driving pro nuz yok ise oynamaya kalkışmamanız gereken oyundur. klavye ile berbat bir oynanışı var. ha bu arada oyun simülasyona benzetilmeye çalışılmış arcade dir. oyunun başında size verilen '68 mustang düz yolda 260 km/h hıza çıkmaktadır.
hasar modellemesinde piyasada üzerine oyun yoktur. kokpit görünümü, sürücünün, oyuncunun komutlarına bağlı tepkileri çok gerçekçidir.
wireless ile online oynanmayan oyundur ağ kablosu takmak zorundasınız. çok zekice kodlanmış evet..
bunu oynadıktan sonra nfsler falan insana çocuk oyunuymuş gibi geliyor. tabi vefasızlık etmemek lazım nfs'ye ama 250 yle de 90 derecelik viraj döndürtmemen lazımdı be.
klavyeyle oynadım oyunu, haliyle baya zorluyor insanı klavye ama direksiyonla da oynamayı beceremeyen biri olduğumdan başka şansım yoktu. bilgisayarım pek öyle aman aman olmadığı için grafik olarak ben istediğimi alamadım ancak tabi güzel bi ekran kartıyla falan oldukça iyi görüntüler alınıyor.
oynanış olarak simülasyonla arcade arası diyor çoğu kişi buna katılıyorum fakat teknik olarak ne terim koyarsanız koyun oyun oldukça gerçekçi, zevkli ve zorlayıcı. daha ilk oyunda abartmadan söylüyorum 60 defa restart yapmışımdır sanırım. ancak araçlara ve pistlere alıştıkça oynamak nisbeten daha kolaylaşıyor.
ilik gibi oyun işte! yarış oyunu sevenlerin oynaması farz bunu.
klavyeyle oynadım oyunu, haliyle baya zorluyor insanı klavye ama direksiyonla da oynamayı beceremeyen biri olduğumdan başka şansım yoktu. bilgisayarım pek öyle aman aman olmadığı için grafik olarak ben istediğimi alamadım ancak tabi güzel bi ekran kartıyla falan oldukça iyi görüntüler alınıyor.
oynanış olarak simülasyonla arcade arası diyor çoğu kişi buna katılıyorum fakat teknik olarak ne terim koyarsanız koyun oyun oldukça gerçekçi, zevkli ve zorlayıcı. daha ilk oyunda abartmadan söylüyorum 60 defa restart yapmışımdır sanırım. ancak araçlara ve pistlere alıştıkça oynamak nisbeten daha kolaylaşıyor.
ilik gibi oyun işte! yarış oyunu sevenlerin oynaması farz bunu.
dirt 2 oynadıktan hemen sonra oynanmaması gereken oyun. klavye ile oynamak neredeyse imkansız, yarış içi görüntüleri çok flu, kontrolleri gerçekçi yapmak adına inanılmaz zorlaştırmışlar veya ben oynayamadım bilmiyorum, tek güzelliği gerçekçi hasar modellemeleri fakat büyük beklenti ile indirdiğim oyun beni hayal kırıklığına uğrattı.
sonradan gelen edit:sanırım biraz abartmışım.alıştıkça güzel gelmeye başladı hatta çok da iyi oldu çok da güzel iyi oldu.
sonradan gelen edit:sanırım biraz abartmışım.alıştıkça güzel gelmeye başladı hatta çok da iyi oldu çok da güzel iyi oldu.
klavye ile kariyeri hard zorlukta kısa süre içerisinde bitirdiğim 2007 yapımı yarış oyunu. sayısız dünya şampiyonu oldum her dalda. halen ara sıra kafa dağıtmak için oynarım. harika bir oyun olmasına rağmen, özellikle çıkış yılına göre, beğenmediğim bir kaç yönü var. öncelikle arabaların hızlanma süreleri ile ibre de ki orantısızlık. ikincisi; pagani zondayı, lamborghiniyi alıp dağda çayırda, manzaralı mekanlarda yalnız başıma huzur içinde gezeyim diyemiyorsunuz. tamam le mans araçları ile drift yapayım demiyorum ama biraz daha esnek olunması gerekti. test sürüşü bile yok sanırım varsa da ben bulamadım. umarım ikinci oyun da bu iki rahatsız edici durumun bir hal çaresine bakarlar.
bursada yerleşim'in altındaki seray playstation cafe'de öğrenciliğim sırasında müdavimi olduğum oyun. yarış koltuklarında direksiyon ve pedal ekipmanlarıyla harikalar yarattığım oyundur efenim. otomobil sürmeyi bilen herkesin saydığım sistemlerle gerçek hayattaki yarış kapasitelerini net bir şekilde görebileceği bir yarış oyunudur. sistemi kurmak pahalı gibi görünsede vereceği zevk karşılığında hoşgörülebilecek bir miktardır.
alışıldığı takdirde klavye ile harikalar yaratılabilecek oyundur. arcade tarzı değilde simulasyon gibi düşünmek lazım. aracın dengesini kaybettiğiniz halde gaza basmaya devam ederseniz tabiki kontrolü zor olur. ilk çıktığı yıllarda oynadığımda bana saç baş yoldurtmuştu. bugün yarış seti olmadan yardırıyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar