bugün

pes serisinin en iyi oyunudur,5. dünya savaşından dolayı taş ve sopalarla oynanacaktır.

(bkz: başlık parsellemek için buralara kadar geldim)

(bkz: hep bunu yapmak istemiştim)
- koş lan koş bunlar bizden de gerçekci.
+ vay anasını be gavur yapıyo abi.
muhtemelen fifa 2030 varken kutusuna dahi bakılmaz. tabi yıl olmuş 2030 kutu ne alaka diyenleriniz var ise onlara verecek cevabım yoktur.
- abi pes 30 çıkmış duydun mu?
+ yok duymadım kanka özelliği ne?
- abi sen yatıp uyuyosun, rüyanda pes oynuyosun. Hem all-star kadrosuna recep niyaz'da girmiş.
+ vay anasını satıyım, internetten mikro çip sipariş edelim o zaman.
- yok abi gerek yok ona bilgisayar kendiliğinden indiriyor zaten.

(bkz: hayal gücü)
muhtemelen adamlar hala odun gibi koşacak ve yine cahillerin gözdesi olacak.
yaklaşık 15 yıl sonra çıkacak pes oyunudur. umarım lisans sorununu halletmiş olurlar.
© copyright 2005 - 2026