bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- demet evgar10
- kemalistler7
- venezuela6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- günün şiiri3
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- sözlüğün tadının kaçması4
- üniversitelerin gereksiz olması3
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- yazarların imza parfümleri14
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- kadınların yanlış yapması3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- türk kızı egosu6
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 2026 dünya kupası22
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- erkekler neden az yaşar10
- bir insanı sevmek11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- am okşama4
- alan greenspan3
- dünya11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- aşure2
- mutluluğun fark edilmemesi8
- futbol17
- türk erkeği egosu4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- zippo2
- evde kaş bıyık alımı3
- kazım koyuncu2
- cips alırken utanmak2
- kıskanmak7
- panter emel2
iki tarafında iyisi kötüsü olduğu kararına varmışımdır. sonuçta herkes aynı görüşte değil. genelleme yapmaya gerek yok.
kendi gözlerim ile gördüğüm fakat videoya çekemediğim olayı anlatacağım. dün camdan dışarıyı izliyordum, olaylar yatışmıştı ve 15-20 tane polis sokakta bekliyordu. 2 tane 20-25 yaşında çocuk polislerin yanına doğru yürümeye başladılar, bir tanesinin sırtında çanta vardı. polislerden birisi çantayı fark edip aramaya başladı. polis çantadan misketler çıkardı, şöyle havaya kaldırıp baktı ve birden yere fırlattı. sapanı gördü onuda çıkarıp yere attı. çocuk "abi çantayı başka yerde buldum benim değil" dedi, polis birden "ulan demin sapan ile misket atıyordunuz şimdi fısmı oldunuz lan! adammısınız lan siz!" deyip adama yumruk attı, arkadaki dükkanın kepenklerine vurdu, bunu gören öbür 6-7 polis çocuğun üzerine gittiler ve teker teker yumruk attılar, tekme attılar, kafa attılar kepenke çekip ittiler. "adammısın ulan sen" gibi cümleler uçuşuyordu, ve birden çocuğun ağladığını fark ettim. "abi vurmayın, lütfen vurmayın abi" diyordu fakat polisler hiç oralı değildi. öbür çocuk ise fazla tepki vermiyordu. çocuk o kadar dayaktan ağlamaktan sonra ağlaya ağlaya aradan sıyrılıp ağlaya ağlaya "abi niye vuruyorsunuz yaaa" diyerek kaçmaya çalıştı, sağa döndü önüne polis çıktı, sola döndü yine polis çıktı, birisi gelip onun çenesine yine yumruk attı. sonra aralardan ermiş bir polis abi gelip çocuğa sarılıp arabaya götürdü. öbür çocuğu biraz daha pataklayıp onuda götürdüler.
şimdi çocuğa bu kadar şiddet uygulamanması hiç hoş değil, hemde ağladıktan sonra devam edilmesi hiç değil. tabi çocukta salak, çantayla polislerin arasından geçerken şüpheleneceklerini bilmeliydi. bu olayı video'ya çekmek isterdim ama iyiki çekmemişim. şimdi gider bir yerde paylaşırdım ortalık karışırdı polise karşı büyük düşmanlık olurdu. ama iyi polislerinde olduğu bilinmeli. şaşkınlıktan heyecandan bir şey diyemedim, olay zaten 15-20 saniye içerisinde oldu bitti.
kendi gözlerim ile gördüğüm fakat videoya çekemediğim olayı anlatacağım. dün camdan dışarıyı izliyordum, olaylar yatışmıştı ve 15-20 tane polis sokakta bekliyordu. 2 tane 20-25 yaşında çocuk polislerin yanına doğru yürümeye başladılar, bir tanesinin sırtında çanta vardı. polislerden birisi çantayı fark edip aramaya başladı. polis çantadan misketler çıkardı, şöyle havaya kaldırıp baktı ve birden yere fırlattı. sapanı gördü onuda çıkarıp yere attı. çocuk "abi çantayı başka yerde buldum benim değil" dedi, polis birden "ulan demin sapan ile misket atıyordunuz şimdi fısmı oldunuz lan! adammısınız lan siz!" deyip adama yumruk attı, arkadaki dükkanın kepenklerine vurdu, bunu gören öbür 6-7 polis çocuğun üzerine gittiler ve teker teker yumruk attılar, tekme attılar, kafa attılar kepenke çekip ittiler. "adammısın ulan sen" gibi cümleler uçuşuyordu, ve birden çocuğun ağladığını fark ettim. "abi vurmayın, lütfen vurmayın abi" diyordu fakat polisler hiç oralı değildi. öbür çocuk ise fazla tepki vermiyordu. çocuk o kadar dayaktan ağlamaktan sonra ağlaya ağlaya aradan sıyrılıp ağlaya ağlaya "abi niye vuruyorsunuz yaaa" diyerek kaçmaya çalıştı, sağa döndü önüne polis çıktı, sola döndü yine polis çıktı, birisi gelip onun çenesine yine yumruk attı. sonra aralardan ermiş bir polis abi gelip çocuğa sarılıp arabaya götürdü. öbür çocuğu biraz daha pataklayıp onuda götürdüler.
şimdi çocuğa bu kadar şiddet uygulamanması hiç hoş değil, hemde ağladıktan sonra devam edilmesi hiç değil. tabi çocukta salak, çantayla polislerin arasından geçerken şüpheleneceklerini bilmeliydi. bu olayı video'ya çekmek isterdim ama iyiki çekmemişim. şimdi gider bir yerde paylaşırdım ortalık karışırdı polise karşı büyük düşmanlık olurdu. ama iyi polislerinde olduğu bilinmeli. şaşkınlıktan heyecandan bir şey diyemedim, olay zaten 15-20 saniye içerisinde oldu bitti.
polis : Görevlerini yaptığı için suçlanan , havai fişek,misket,tornavida,taş,sopa ile darp edilse bile kimsenin umursamadığı,saatlerce ayakta mesai yapmaktan zevk alan insanlar topluluğu .
eylemciler : mazlum,hep orantısız güce maruz kalan oysaki hiç suçları yokken polis tarafından durduk yere gaz kapsapsülü ile saldırılan suçsuz hatasız dünyanın en iyi en temiz en yalansız en edepli insanlarından seçilmiş bir insan topluluğu ..
eylemciler : mazlum,hep orantısız güce maruz kalan oysaki hiç suçları yokken polis tarafından durduk yere gaz kapsapsülü ile saldırılan suçsuz hatasız dünyanın en iyi en temiz en yalansız en edepli insanlarından seçilmiş bir insan topluluğu ..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar