(bkz: #31933294)

Başlığı bile açılmamış yazar.

(bkz: ibret loading)

Edit:ışık hızıyla sildi çakal. Fondotenle kapatıp yeniden gelecek.
12,5 falan yazari.
yahu başlığım açılmış yeni görüyorum,
burada bulunan bir insan tanesi için geri dönüyorum.
piğsfendi bey, dönmüşsünüz bu yıl geri gitmişsiniz. insan bir selam verir.
'barışın en güzel halinden soğuttunuz' deyip, barışla ilgili tüm şeyleri kaldıran yazardır, benimdir.
© copyright 2005 - 2026