bugün

eskişehir köy otogarında sıklıkla duyduğum, otobüs olarak bilinen garip kelime. otebis de değildir, ötebistir...

- la la, mahsooğuuunn * * *
- hea aney?
- ötebis geleceeğdi noldu ona?
- yolda kalmış ana, gelir birazdan.
(bkz: otobüs)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026