bugün
- saraca silsüpüroğlu11
- özge özacar'ın memeleri12
- anın görüntüsü18
- thusneldaa11
- ups boobss nickli yazar19
- diamond tema33
- türkiyeyi mülteci kampına dönüştüren abd11
- true bir martı olsa olacaklar8
- ülkesi savaştayken başka ülkede keyif süren kansız9
- çinliler her şeyi üretebiliyor türklerin neyi var23
- evlenmeyenlerin seks yapmadan ölüp gitmesi9
- ne zaman evleneceksin diye soran akraba11
- oktay kaynarca'nın türkiyeliyim açıklaması22
- kayseri de atatürk heykeline baltalı saldırı13
- millet öğle yemeğine çıkarken yeni uyanan tipler8
- özgür özel13
- abber'ın ruh hastası olması26
- babalar günü17
- kitap okuyan erkek10
- sevgiliyle aynı evde yaşamak9
- kaka'nın eşinin boşanma gerekçesi9
- diyanetin türkleri araplara şikayet etmesi14
- sözlükteki 11 yaşında yazar olması19
- buralarda dinsiz denen bir tarzan varmış17
- ne hissediyorsun8
- larisalisa12
- steven s power law10
- gideon reid morgan jj25
- kurban eti dağıtmak mecburi mi12
- yazarların başarılı olduğu dersler11
- kendini hunharca teşhir eden liberal türk kızları12
- ismeti yazar yapan moderatör13
- memati1923'ün gelişiyle başlayan süreç13
- yatakta fırtına gibi esen erkek12
- inciden yazar nakli13
- yazın göt boyunda şort giyen kızlar9
- dünyanın en güzel kızlarının olduğu ülkeler9
- yazarlarin orgazm olurken kurduklari cumleler8
- 15 haziran 2024 macaristan isviçre maçı9
(bkz: baban bile olsa türk ü öldür)
yazılanı okumaktan aciz kendisine tarihçi ünvanı veren molla yamaklarının bakışı ile paralellik taşır.
he amk. ibni bibi ye zaten osmanlı tarihçisi dedik.
edit: bu arada ibni bibi diye rivayet edilen ve sadece bir makaleden hareketle hakkında atılıp tutulan bu eleman bir iranlıdır. kendisine sözde selçuklular hakkında araştırma yapılması emredilmiştir.
bu emmioğlu da tarihçi değil edebiyatçı üslubuyla bir şeyler çiziktirmiştir. tarihçi geçinen zevata duyurula.
yaşadığı rivayet edilen dönem 13. yüzyıl falandır.
he amk. ibni bibi ye zaten osmanlı tarihçisi dedik.
edit: bu arada ibni bibi diye rivayet edilen ve sadece bir makaleden hareketle hakkında atılıp tutulan bu eleman bir iranlıdır. kendisine sözde selçuklular hakkında araştırma yapılması emredilmiştir.
bu emmioğlu da tarihçi değil edebiyatçı üslubuyla bir şeyler çiziktirmiştir. tarihçi geçinen zevata duyurula.
yaşadığı rivayet edilen dönem 13. yüzyıl falandır.
pek çok islam ülkesinin hükümdarı soy ağacını hz muhammed'e bağlarken osmanlı'nın soyu ikinci murad zamanında oğuz kağan'a bağlanmıştır. bu osmanlı'nın etnik kökeni hakkındaki en net kanıttır. devşirme enderunluların ne dediğinin bir önemi yoktur. onlar türk padişahının kapısındaki köpektirler.
osmanlı'nın ilk yıllarına bakarsak eğer osmanlı beyliği'nin türklük kavmi için savaşan bir beylik olduğunu görürüz. bu ilk padişah osman beyden sonra gelen padişahlar içinde böyle devam etti. ta ki fatih sultan mehmet dönemine kadar. fatih sultan mehmet döneminden sonra hareme çok sayıda devşirme alındığı görülmektedir. bu durum kanuni sultan süleyman ile iyice belirgin bir hal aldı ve ülke, türklerin yönetiminden çıktı.
sonraları türkler gerçekten sadece savaşlarda kullanılmak için alındı. yani anadolu, bir nevi osmanlı'nın kışlası oldu.
yani bu bakış açısı, osmanlı'nın başıyla sonu arasında büyük çelişki gösterir.
sonraları türkler gerçekten sadece savaşlarda kullanılmak için alındı. yani anadolu, bir nevi osmanlı'nın kışlası oldu.
yani bu bakış açısı, osmanlı'nın başıyla sonu arasında büyük çelişki gösterir.
osmanli o kadar bilincsiz bir biçimde toprak elde etmis fetihler yapmıştır ki türkler azınlık olacaktı.
--spoiler--
koçi bey, 4. murat'a sunduğu risalesinde (küçük kitap) türkler hakkında şunları yazıyordu: "...mezhebi bilinmeyen şehir oğlanı, türk, çingene, tatar, kurt, ecnebi, laz, yörük, katırcı, deveci, hamal, ağdacı, yol kesen, yankesici ve diğer çeşitli kimseler..."
--spoiler--
özellikle çandarlı ailesine son verilmesinden sonra oldukça kötü olmuştur.
koçi bey, 4. murat'a sunduğu risalesinde (küçük kitap) türkler hakkında şunları yazıyordu: "...mezhebi bilinmeyen şehir oğlanı, türk, çingene, tatar, kurt, ecnebi, laz, yörük, katırcı, deveci, hamal, ağdacı, yol kesen, yankesici ve diğer çeşitli kimseler..."
--spoiler--
özellikle çandarlı ailesine son verilmesinden sonra oldukça kötü olmuştur.
1453' te istanbul' un fethinden sonra devşirme elit iktidarı tamamen eline alıp istanbul çevresine çektiği kapıkulu seti ile türk varlığını yönetimden izole etmiştir. bundan sonra türk, sadece savaş zamanı vergi alırken akla gelir. hakkını ne zaman istemeye kalksa isyancı damgasıyla yaftalanır.
şalvarı şaltak osmanlı
eteği kaltak osmanlı
ekende biçende yok
yiyende ortak osmanlı
şalvarı şaltak osmanlı
eteği kaltak osmanlı
ekende biçende yok
yiyende ortak osmanlı
kürtçü ve dinci ittifakının asıl zorunun kimlerle olduğunu belgeler.
alın, üşenmeyin okuyun lütfen. ve günümüze bir uyarlayın.
her şey apaçık ortada.
--spoiler--
Osmanlı özellikle 15. yüzyıldan sonra Türk devleti olma niteliğini tümüyle yitirmekle kalmamış, Türklüğe açıkça hakaret eder, söver duruma gelmiştir. Bu durumda Enderun mektepleri, harem ve devşirme uygulamaları son derece etkin rol oynamıştır. Bütün bunları bilerek Osmanlı'da Osmanlı diye tutturanlar bir yana bu yazı bütün bunları henüz bilmeyenler için hazırlanmıştır.
* ibn-i Bibi, Türklerden, cahil Türkler, müfsid - - Türkmenler, çarıklı Türkmenler diye bahsediyor.
* Kerimüddin Mahmud Aksaraylı Türkleri Gözün karalığından daha kara olan Türk..., Türklerin... o dinsiz zümrenin..., melun Türkler ifadeleriyle anıyor.
* Amasyalı Hüseyin b. Ali Fatih, Tarikul Edep adlı çalışmasında Türk ve Türkmen i iki ayrı etnik grup gibi gösterip bölüyor.
* Şair Baki Türk ehlinin ey hace biraz başı kabadır. diye hakaret ediyor.
* Nefi Türke Hak, çeşmi irfanı haram etmiştir. diye aşağılıyor.
* Türkleri çoban köpeği ne benzeten tarihçi Mustafa Naima Efendi ayrıca nadan Türk, idraksiz Türk, çirkin suratlı Türk, melun Türk olarak niteliyor.
* Gelibolululu Mustafa Ali, Mevaidün Nefaiste Anadolu, Karaman ve Rum ülkesi adlarını alan pasaklılar halkı elbette kır adamıdırlar. Bunlar, aralarında güzel ve sevimli olanı az görünen, çeşit biçimde çirkin kimselerdir. diyor.
* Etrak-ı Bî-idrak lafının mucidi Hoca Sadettin hilebaz Türk, akılsız Türk, aptal Türk, kudurmuş kurt, aşağılık türediler, sırtlan, anlayışsız kaltaban diye nefret kusuyor.
* Baban da olsa Türkü öldür. diyen Kadimi mahlaslı Hafız Hamdi Çelebi, Hz. Muhammedin Türkü öldürün kanı helaldir. dediği iftirasını yayıyor.
* izvornikli Arnavut Taşlıcalı Yahya karakteri, Soyu kuruyasıca Türk diye mısralar düzüyor.
* 1797-1802 yılları arasında Pariste daimi elçiliğimizi yapan Moralı Seyyid Ali Efendi Çuhadır Ahmete Türk-ü sutür yani Hayvan Türk yakıştırması yapıyor.
* Tokatlı Aşık Nuri Türkü hayvana benzeterek şöyle diyor:
Türkün dilberidir gayetle inat
Şehir dili bilmez lisanı kubat
Kelamında eder Türklüğün isbat
Hayvan gibi gözün diker samana
* 1912de Sebilürreşat dergisinde çıkan bir yazıda Türk kelimesinin kullanılması, dinsizlik, kafirlik sayılıyor.
* 1913 tarihli Mecmua-i Ebuzziya dergisinin 94. sayısında, Bizim Türklüğümüz sembolizmden başka bir şey değildir... Türk falan değil sadece Müslümanız. deniliyor.
* Bugün Milli Eğitim Sistemi ni milliyetçilik ten arındıranlar(!), dindar fakat milli şuur yoksunu nesiller yetiştirmeye girişenler gibi Prof. Ahmed Naim 1913 yılında yazdığı islamda Dava-i Kavmiye adlı kitabında Türke karşı savaş açıp, Türkün geçmişini bilmesine, öğrenmesine lüzum ve ihtiyaç yok, gerekli olan şeriatı öğrenmektir. diyor.
* 1919-1920 yıllarında şeyhülislamlık yapan ve AKP iktidarında adına vakıf kurulan Mustafa Sabri Efendi, Türke Türklük benliğini vermek isteyenlere soysuzlar yakıştırmasında bulunuyor. Dahası, tiksintiyle söz ettiği Türklüğünden istifa ediyor:
Yalnız Müslüman ve insan
Olarak kalmak üzere, Türklükten,
Şeref ve izzetimle istifa
Ediyorum Allahın huzurunda
(...)
Tövbe yarabbi tövbe Türklüğüme
Beni Türk Milletinden addetme!
ATASEN
Ata Eğitim ve Bilim Çalışanları Sendikası
--spoiler--
alın, üşenmeyin okuyun lütfen. ve günümüze bir uyarlayın.
her şey apaçık ortada.
--spoiler--
Osmanlı özellikle 15. yüzyıldan sonra Türk devleti olma niteliğini tümüyle yitirmekle kalmamış, Türklüğe açıkça hakaret eder, söver duruma gelmiştir. Bu durumda Enderun mektepleri, harem ve devşirme uygulamaları son derece etkin rol oynamıştır. Bütün bunları bilerek Osmanlı'da Osmanlı diye tutturanlar bir yana bu yazı bütün bunları henüz bilmeyenler için hazırlanmıştır.
* ibn-i Bibi, Türklerden, cahil Türkler, müfsid - - Türkmenler, çarıklı Türkmenler diye bahsediyor.
* Kerimüddin Mahmud Aksaraylı Türkleri Gözün karalığından daha kara olan Türk..., Türklerin... o dinsiz zümrenin..., melun Türkler ifadeleriyle anıyor.
* Amasyalı Hüseyin b. Ali Fatih, Tarikul Edep adlı çalışmasında Türk ve Türkmen i iki ayrı etnik grup gibi gösterip bölüyor.
* Şair Baki Türk ehlinin ey hace biraz başı kabadır. diye hakaret ediyor.
* Nefi Türke Hak, çeşmi irfanı haram etmiştir. diye aşağılıyor.
* Türkleri çoban köpeği ne benzeten tarihçi Mustafa Naima Efendi ayrıca nadan Türk, idraksiz Türk, çirkin suratlı Türk, melun Türk olarak niteliyor.
* Gelibolululu Mustafa Ali, Mevaidün Nefaiste Anadolu, Karaman ve Rum ülkesi adlarını alan pasaklılar halkı elbette kır adamıdırlar. Bunlar, aralarında güzel ve sevimli olanı az görünen, çeşit biçimde çirkin kimselerdir. diyor.
* Etrak-ı Bî-idrak lafının mucidi Hoca Sadettin hilebaz Türk, akılsız Türk, aptal Türk, kudurmuş kurt, aşağılık türediler, sırtlan, anlayışsız kaltaban diye nefret kusuyor.
* Baban da olsa Türkü öldür. diyen Kadimi mahlaslı Hafız Hamdi Çelebi, Hz. Muhammedin Türkü öldürün kanı helaldir. dediği iftirasını yayıyor.
* izvornikli Arnavut Taşlıcalı Yahya karakteri, Soyu kuruyasıca Türk diye mısralar düzüyor.
* 1797-1802 yılları arasında Pariste daimi elçiliğimizi yapan Moralı Seyyid Ali Efendi Çuhadır Ahmete Türk-ü sutür yani Hayvan Türk yakıştırması yapıyor.
* Tokatlı Aşık Nuri Türkü hayvana benzeterek şöyle diyor:
Türkün dilberidir gayetle inat
Şehir dili bilmez lisanı kubat
Kelamında eder Türklüğün isbat
Hayvan gibi gözün diker samana
* 1912de Sebilürreşat dergisinde çıkan bir yazıda Türk kelimesinin kullanılması, dinsizlik, kafirlik sayılıyor.
* 1913 tarihli Mecmua-i Ebuzziya dergisinin 94. sayısında, Bizim Türklüğümüz sembolizmden başka bir şey değildir... Türk falan değil sadece Müslümanız. deniliyor.
* Bugün Milli Eğitim Sistemi ni milliyetçilik ten arındıranlar(!), dindar fakat milli şuur yoksunu nesiller yetiştirmeye girişenler gibi Prof. Ahmed Naim 1913 yılında yazdığı islamda Dava-i Kavmiye adlı kitabında Türke karşı savaş açıp, Türkün geçmişini bilmesine, öğrenmesine lüzum ve ihtiyaç yok, gerekli olan şeriatı öğrenmektir. diyor.
* 1919-1920 yıllarında şeyhülislamlık yapan ve AKP iktidarında adına vakıf kurulan Mustafa Sabri Efendi, Türke Türklük benliğini vermek isteyenlere soysuzlar yakıştırmasında bulunuyor. Dahası, tiksintiyle söz ettiği Türklüğünden istifa ediyor:
Yalnız Müslüman ve insan
Olarak kalmak üzere, Türklükten,
Şeref ve izzetimle istifa
Ediyorum Allahın huzurunda
(...)
Tövbe yarabbi tövbe Türklüğüme
Beni Türk Milletinden addetme!
ATASEN
Ata Eğitim ve Bilim Çalışanları Sendikası
--spoiler--
güncel Önemli Başlıklar