bugün

kuru incir kokan, güzel bir tütün.
Sarı paket old holdborn' u bugün denedim. içimi kokusu harika ancak fazla yaş bulduğum tütün. Kullanacaksanız ya biraz kurutup sarın yada kendi normal tütününüzle harmanlayıp içerseniz mükemmel bir içim sağlar. Kaliteli sigara sever sözlük ahâlisine duyurulur bulabilirseniz deneyin harika bir tütün. Hafif tatlı ve incir gibi bi tadı var, çürük elma tadı diyenlerde oluyor ama bana daha çok incir gibi geliyor. Paket sigaraya tövbe edersiniz. Daha ucuza bin kat kalitelisini içmek dururken ne diye beş para etmez tütünlerden oluşan paket sigaralara dünya para ödeyelim ki. Tamam old holdborn ve türevleri ithal ancak yerli tütünle harmanlayarak yerli ekonomiye, çiftçiye destekde olabiliriz. Paramız cebimizde kalır.
en pahalı tütün diye biliyorum ama nedense golden virgina daha güzel gelmişti ilk zamanlar.
© copyright 2005 - 2026