bugün

dün verdiğim karardır zira artık sözlük eski tadından uzakta, troll vs. uygar kavgası altında ezilip gitmektedir. muhakkak ki aranızda tavşan dağa küsmüş bla bla bla geyiğine girecek olanlar vardır sonuçta sözlük bizim iyi vakit geçirmemiz için var olan bi internet sitesi ama iguana gibi maç zamanı sol frame yeşil sahaya döner, yazarın biri azar adulr foruma döner. velhasilkelam 4. nesil yazar hesabım satılıktır ya da inci sözlük hesabı ile takasa da girilir.
bizden değildir.
siyasetçilerden ne farkın kalmıs arkadas dersinki bu ülkeden bi bok olmaz ama bi bok olması icinde bisey yapmassın yeşil saha muhabbetlerinden sıkılırsın ama baslık atmassın sanata, hayata, yaşama dair, olanla idare edersin ama hep yakınırsın, pasif mualif olmaktan hoslanırsın, iktidar olamassın. sonra bi bakarsın kasedin cıkar bi yerlerden hoooop inci sözlükte bulursun kendini satılan nickler degil fikir ve düsüncelerdir burası türkiye herkes satar fikrini...
bu kadar duygusal olmayın amk ya size ne ben ilan maksatlı yazdım istersem ten rengimi değiştiririm.
(bkz: sakin ol şampiyon)
(bkz: tamam sende bizdensin)
(bkz: ekmek arası bukalemun)
(bkz: köpüklü ayran)
(bkz: nickinide al git lan)
© copyright 2005 - 2026