bugün

açılın ben açıyorum.

yeni bi yazar gelmiş. ama şuan için çaylak abisi. büyüyecek, yürüyecek, okula gidecek, okuma-yazma öğrenecek sonra gelip yazar olacak.

hoşgelmiş yeni nesilden, gıpgıcır uuser. daha dumanı üstünde. sözlük geniş meşrep sende sığarsın.
neyse geldi işte. tamam bu kadar şamata yeter. hadi herkes iş başına.

"-abi getir şuradan bi pes 10 kapışalım."
© copyright 2005 - 2026