bugün

lazcada ne yapıyorsun, nasılsın manasına gelmektedir... yalnız benim anlamadığım arkadaş bunu ukte olarak veriyorsun, sonra da ukte notuna ''lazcada nasılsın'' yazıyorsun, bu notu entry olarak girsene madem... sonra ben kıllanıyorum, ''acaba bizi mi kekliyo'' diye, ''muyikum mına koyum der gibi'' diyorum iki saat nette muyikum arıyorum mına koyum...
© copyright 2005 - 2026