bugün

inzivaya çekilmek istiyorum.
ruhumu dinleyeceğim dediğinizde
önereceğim yer olur burası.
nehrin kenarı çok güzel
arabaya gerek yok, bisiklet size yeter.
evleri, yeşili, nehiri ve doğasıyla bir ütopya gibi.
yaşanılası yer.
ki burası aslında biraz da banliyodur ona rağmen güzel.
huzurlu bir bölge.
Şey. Kime banliyo'duğunu anlamadığım hedö. Bir de nerde bu banliyö?
© copyright 2005 - 2026