bugün

şimdi arkadaşlar mantıken diyafon dediğimiz alet aşağıdan da basılıp yukardaki dinlendiği zaman diyafon olur. burda baktığımızda sadece tek taraflı çalıştırılabilmektedir sistem. peki biz buna diyafon yerine monofon dememiz daha mantıklı olmaz mı.
© copyright 2005 - 2026