bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- anın görüntüsü23
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- sözlükteki gizli düşmanım9
- rakı sevmemek7
- şafak çak3
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- çift katlı otobüs3
- içtim şarabı13
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- hayalet gibi bir insan olmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- dümbelettin efendi2
- her insanın bir cini olması7
- sosyal medya aranmaktır2
- venezuella depremi3
- genç görünmeye çalışmak2
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- kadir inanır22
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- aşure yapan sözlük kızları7
- japonya7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- of çok sıkıcı olmanız2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- insan olmaya ceyrek kala3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- kemalist dünya24
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur9
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- bazen şık bazen relax mod2
- çok güzel ama manyak kadın7
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- true'nun çaylak olması16
- en son ne yediniz2
- hayattaki şans seviyeniz4
yeni bir yazar. hoşgelmiş.
(#13760999) düşüncelerini ölümüne savunan insanları ergen zanneden kişilik(siz).
kendisine atatürk'ün bir sözüyle cevap verelim.
"kendiniz için değil, bağlı bulunduğunuz ulus için elbirliği ile çalışınız. çalışmaların en yükseği budur."
atatürk'ü ve ilkelerine sahip çıkan liseli veya üniversiteli veya köyde okey oynayan çizmeli mehmet ağa'ya kadar hepimiz bunu yapıyoruz. gerisini amerika'nın kuklası olmuş köpeklerin önünde eğilenler düşünsün.
kendisine atatürk'ün bir sözüyle cevap verelim.
"kendiniz için değil, bağlı bulunduğunuz ulus için elbirliği ile çalışınız. çalışmaların en yükseği budur."
atatürk'ü ve ilkelerine sahip çıkan liseli veya üniversiteli veya köyde okey oynayan çizmeli mehmet ağa'ya kadar hepimiz bunu yapıyoruz. gerisini amerika'nın kuklası olmuş köpeklerin önünde eğilenler düşünsün.
(bkz: mustafa kemal in alkole verdiği para/#13819648)
o senin mahalledeki ahbabın mı da mustafa kemal diyorsun diye sorulması gereken yazarımsı.
o senin mahalledeki ahbabın mı da mustafa kemal diyorsun diye sorulması gereken yazarımsı.
mustafa kemal'e ''o'' diyenlerden çok daha saygılı bir yazardır.
kilo almak için ''sıçmamanın'' bir çözüm olduğuna inanmıyor.*
entrylerinin silinmesinden çok şikayetçi olan yazardır. hiç değilse ''bizzat şahsımın'' hakkındaki görüşlerini ifade eden yazarların buradaki entryleri silinmesin. yönetime bu noktada saygısızlık etmekte haklıdır kendisi.
şunları belirtmek gerekir. dikkat çekmek gibi safsatamsı bir niyeti yoktur. buna gerek duymaz. ha böyle nitelendirilmekten rahatsız mıdır? kesinlikle değildir. çünkü görüşleri beğeniye tabi değildir. bunu defalarca söyledim ve her ne hikmetse modlar ısrarla siliyor. modları ilgilendiren bir durum yok burada.
liberal bir düşünce yapısına sahiptir, bu kadar açık ve net. şu veya bu şekilde ölümler azaltılmak isteniyorsa dost-düşman iletişiminin sağlanması gerekir. bizler sadece terörist piçlere küfür etmek yükümlüymüşüz gibi elimizden gelen bütün faşizanlığı gösteriyoruz. peki bu neye çare? hiçbir şeye. iletişemediğimiz her an kan dökülecek kürt kardeşlerimiz azıtacak ve orospu çocuğu terörist niteliği kazanacak. aslında daha söyleyecek çok şey var ama bu cevabın acilliği hasta olduğum zamana denk geldi.şimdilik bu kadar yeterli.
şunları belirtmek gerekir. dikkat çekmek gibi safsatamsı bir niyeti yoktur. buna gerek duymaz. ha böyle nitelendirilmekten rahatsız mıdır? kesinlikle değildir. çünkü görüşleri beğeniye tabi değildir. bunu defalarca söyledim ve her ne hikmetse modlar ısrarla siliyor. modları ilgilendiren bir durum yok burada.
liberal bir düşünce yapısına sahiptir, bu kadar açık ve net. şu veya bu şekilde ölümler azaltılmak isteniyorsa dost-düşman iletişiminin sağlanması gerekir. bizler sadece terörist piçlere küfür etmek yükümlüymüşüz gibi elimizden gelen bütün faşizanlığı gösteriyoruz. peki bu neye çare? hiçbir şeye. iletişemediğimiz her an kan dökülecek kürt kardeşlerimiz azıtacak ve orospu çocuğu terörist niteliği kazanacak. aslında daha söyleyecek çok şey var ama bu cevabın acilliği hasta olduğum zamana denk geldi.şimdilik bu kadar yeterli.
derbide fenerbahçelilerin anneleri dilinden düşmeyecekmiş.
(bkz: 7 aralık 2011 galatasaray fenerbahçe maçı/#13885974)
(bkz: 7 aralık 2011 galatasaray fenerbahçe maçı/#13885974)
bugün çok ilginç bir olaya rastlamış yazardır.
uludağ sözlük yönetimi (bkz: fahişe ruhlu antalyalı kızlar) başlığındaki entryleri aşırı küfürlü diye silmiştir. yahu bu nasıl bir çıkarımdır? başlığa bak başlığa, bu başlıkta küfür olmasından daha doğal ne olabilir?
uludağ sözlük yönetimi (bkz: fahişe ruhlu antalyalı kızlar) başlığındaki entryleri aşırı küfürlü diye silmiştir. yahu bu nasıl bir çıkarımdır? başlığa bak başlığa, bu başlıkta küfür olmasından daha doğal ne olabilir?
kısmet olursa komünist çayı içireceğim yazar.*
izmir e laf atıp popüler olmaya çalışan yeni troll adayı yazardır.
sıçmık.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar