bugün

2021-2022 yeni eğitim yılında okullarda maske mecbur olacakmış. mini mini bebelere zor olmaz mı ya.

şüphesiz zor olacaktır.

yüz yüze eğitim kesin, uzaktan eğitim asla olmayacakmış.
üniversiteler de dahil olmak üzere yüz yüze eğitim olacak ve maske zorunluluğu devam edecek. aslında en azından üniversitelerde aşılanma oranının da yüksek olmasıyla maskelerin yavaş yavaş çıkması lazımdı ama 6 ay böyle idare edilsin bakalım. maske takarak okula gitmek, maske takmadan evde oturmaktan çok daha iyidir.
çiledir, zorluktur.
üniversiteye hazırlık sürecinde olanlar, okuma yazmayı yeni öğrenenler ve fakültelerde uygulamaya dayalı bölümler dışında bu şartlarda online eğitim taraftarıyım.
iki doz aşılama küçük çocuklara kadar indiği zaman farklı düşünülebilir.
bir ay sonra herkes alışacak. eğitim yüz yüze olmalı, uzaktan değil.
© copyright 2005 - 2026