bugün

(bkz: joseph gordonın hayatta yapmış olduğu hatalar)
okula giderken beni uyandırıp "nasıl olmuşum?" sorusuna cevap vermemi bekleyen insan.
bana da "en iyisi buydu heralde.." diye mesaj atıp beni duygulandırmış yazar.

edit: ilgisini çektiğim ilgili yazar. egoist davranmak istemiyorum tabii hohoh..
bana 500 days of summer filmini izlememi hatırlatmış yazar kişisi. Allah razı olsun...*
şu anda yanımda sıcak olmayan çikolatasını yudumlamakla meşgul olan 4 yıllık eküri ve 9. nesil yazar.
© copyright 2005 - 2026