(#17334899) öyle midir dostum? fikrine saygım var baş tacısın. selam ben de müslüman insan. *
manevi algılarınla alakası yok, huyum kurusun, yeni gelen arkadaşlara ''ce! eeee!'' yapmayı seviyorum. kölemsin artık!
tepinsin dursun bundan gayrı, 9. nesil yazar, hoş gelmiş.
nick altına çemkirildikçe beni hatırla, beni beni bihterini değil, şaşkın'ını. *

köle no: 0023
© copyright 2005 - 2026