bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar12
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- beyaz otomobil satın almak14
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- makarna süzmek5
- tgrt3
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- yürüyüş partisi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- bugün de meme atan olmaması13
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- almanya4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- anın görüntüsü15
- esra'yı aç esra'yı2
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- iş kadını yazarlar6
- paris te son tango6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- lucas luthor2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- kaçak çay2
- oyuncu2
- gocu abi2
- hoşgeldin pazartesi7
- gocu bey meh meh bey birader4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- futbol9
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
nikini ne zaman görsem cinsel çağrışım olarak telafuz ettiğim yazar. alınmayasın sakın mecazi anlamda yazdım lan...
O zaman bir zahmet ağzına aldığın nickimi bırakır mısin işin bittiyse.
Alınmayasın sakın, sosyal mesafe sebebiyle yazdım.
Edit:entryi ilk hali gibi bıraksaydın keşke. Bütün güzelliği kaçtı şimdi.
Alınmayasın sakın, sosyal mesafe sebebiyle yazdım.
Edit:entryi ilk hali gibi bıraksaydın keşke. Bütün güzelliği kaçtı şimdi.
Sağlam yazardır.
Çomar bünyesinde alerjiye sebep olduğu gözlemlenmiştir.
Çomar bünyesinde alerjiye sebep olduğu gözlemlenmiştir.
sanal alemin toy yazarlarından biri.
Çomarlari terbiye edip, nick altında ağlatan yazar.
yeni yetme bir yazar değildir. bilirsiniz "keyf kahkayasi" denilen yazar izin alıp ortalardan kayboldu sanmıştık lakin o işler öyle değildi. artakhsassa isimli bir hesapla şehit olan 36 askerimize selefi dediği, iran, kasım süleymani güzellemesi yaptığı bir hesapla dönmüştü. hatta profil fotoğrafı da kasım süleymani'ydi. hani şu pkk'yı doyuran, besleyen kasım süleymani. ama komik yani türklükten dem vuran bir insanın gidipte böyle hesaplar açarak türklere en çok zarar veren adamı savunması dedim. ama mezhepçilik damarı türklük damarından ağır basıyorsa demek ki.
şimdi de rumeli71, turkmen begi, wehmut ya da bu kızıl troll'lerden bir tanesi fake hesap olarak bunu açmış giydiriyor da giydiriyor. kendi hesabıyla bazı şeyleri yazacak yüreği yok herhalde. nedeni de belli aslında. adamlar böyle ortamları o kadar ciddiye alıyor ki inanılmaz gerçekten. neyse. bakalım daha ne işsizlikler göreceğiz.
şimdi de rumeli71, turkmen begi, wehmut ya da bu kızıl troll'lerden bir tanesi fake hesap olarak bunu açmış giydiriyor da giydiriyor. kendi hesabıyla bazı şeyleri yazacak yüreği yok herhalde. nedeni de belli aslında. adamlar böyle ortamları o kadar ciddiye alıyor ki inanılmaz gerçekten. neyse. bakalım daha ne işsizlikler göreceğiz.
kutlu babalar, kutsuz babalar geçmişini unutup bir günde silebiliyor. gerçi ne geçmişleri olacak yahu... artakhsassa oldukları günleri çabuk unutmuşlar. gelmişler bizlere iftiralar atıyorlar. sözlüğe yepisyeni gelen bir adam bana milattan önceden kalmış bir adam olduğumu söylüyor. demek ki sen de o dönemlerim artakhsassa'sın diyorum verdiği cevaba bakın.
yani 36 asker şehit olunca o günlerde kasım süleymani fotoğrafı koyan ve esad'a güzellemeler dizerek suriye'ye girmeyelim diyenler belliydi gerçi.
görsel
görsel
görsel
hangisisin bunlardan bilmiyorum ama birisin işte zorlamaya gerek yok. hiçte önemi yok. ben kindar nefret dolu değilim, içimde bir eziklik duygusu da yok. benim dinime, imanım küfredersin de ben yine güler geçerim. çünkü kendimi biliyorum. ama gelipte insanların arkasından iftiralar atmadan önce bir kez daha düşünün lütfen.
yani 36 asker şehit olunca o günlerde kasım süleymani fotoğrafı koyan ve esad'a güzellemeler dizerek suriye'ye girmeyelim diyenler belliydi gerçi.
görsel
görsel
görsel
hangisisin bunlardan bilmiyorum ama birisin işte zorlamaya gerek yok. hiçte önemi yok. ben kindar nefret dolu değilim, içimde bir eziklik duygusu da yok. benim dinime, imanım küfredersin de ben yine güler geçerim. çünkü kendimi biliyorum. ama gelipte insanların arkasından iftiralar atmadan önce bir kez daha düşünün lütfen.
Zekası ancak benim ürettiğimi kopyalamaya yetiyor.
Yazık bu çomara. Azıcık beynini çalıştır diyeceğim ama olmayan şeyi nasıl calistiracaksin.
Sen de haklısın.
Yazık bu çomara. Azıcık beynini çalıştır diyeceğim ama olmayan şeyi nasıl calistiracaksin.
Sen de haklısın.
yok zall'in fake hesabiyim.
açık verdi dediği beyninin olmadığını anladı demek sanırım.
frank cim bunun için ulema olmaya gerek yok. 10 entryini okuyunca zaten anlaşılıyor.
nick altına giren herkes aynı şeyi yazıyor zaten.
tesadüf olduğunu mu düşünüyorsun.
açık verdi dediği beyninin olmadığını anladı demek sanırım.
frank cim bunun için ulema olmaya gerek yok. 10 entryini okuyunca zaten anlaşılıyor.
nick altına giren herkes aynı şeyi yazıyor zaten.
tesadüf olduğunu mu düşünüyorsun.
Beş para olmaz moderasyonun olduğu, trolleri gözetip kollayan sözlükte hesabını silen yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar