bugün
- salak erkek neden bu kadar çok7
- ktç abinin çaylak olması5
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- true nun çaylak olması5
- velvet27
- kürtçülerin algıları3
- yazarların iyi olduğu konular5
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- kemalist dünya19
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- beşar esad3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- ebu muhammed el culani4
- tavuk iskender4
- ingiliz aksanı6
- çomar putu4
- galatasaray lobisi11
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- kemalistler10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- kadir inanır3
- herzevekil'in biraz şey olması6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- dincilerin ingiltere sevdası5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- kürtçülük2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- beynin güzelce yıkanması3
- birader yazar olmak13
- bir gecede cahil kaldık5
- anıtkabir i yıkıp yerine cami yapmak2
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- kemalist tokatlamak2
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- üniversitelerin gereksiz olması10
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- hızlı para kazanmanın yolları14
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
crazy ve rain adlı şarkıları daft punk vari havaya sahip olup pek hoştur.
Chinter's will şarkısını önerebilirim.
görsel
bu grubu harflerle, kelimelerle, dizelerle, paragrafla ifade edemezsiniz. çünkü klaypex, zamanının en büyük ideolojilerinden, hayat tarzlarından biriydi.
jonny atar, mark emanuel gibi türk insanının asla ve asla tanıyamayacağı prodüktörler tarafından 2012 yılında kurulan bir elektronik müzik grubudur. eski bir grup olduğu için, electro house ve dubstep tarzına yoğunlaşan, ve zaman zaman trap'e de kayan gruptur ayrıca. çok geç keşfettiğim bir grup oldu. fakat pişman mıyım? hayır lan! benim damarlarımda esasen "electro house" dolaşıyor.
bu daft punk olayına gelecek olursam, ben şahsen daft punk dinlemiyorum. ama aşırı popüler oldukları için birkaç şarkılarına denk gelmiştim, onların tarzları da electro house ile uzaktan yakından alâkası yok. e klaypex'in dinlemediğim şarkısı da yok, nasıl olacak la bu iş?
hardcore instrumental şarkıları olmasıyla birlikte, ultra vocallere sahip şarkıları da vardır. ve herbiri bir sanata icra eden, ve dinlenince de "gerçek sanat ve sanatçlık budur" dedirten bir gruptur aynı zamanda.
2016 yılında, bu görselde gördüğünüz şarkıyı çıkarıp dağılmışlardır. jonny neovaii ismiyle albüm çıkartmaya devam ederken, mark isimli şahıs da öncelerden bahsettiğim (bkz: the tech thieves) grubunu kurup bu isim üzerinden prodüktörlük yapmaya devam etmektedir. ama zannımca, keşke dağılmasaymış. zira electeo house, şuan yaptıkları trap tarzından çok daha kaliteli, ve çok daha yakışır.
efendim dinleyin, dinlettirin. elektronik müzik denilince akla ilk gelen orgazm olunan ideoloji, klaypex olmalı!
bu grubu harflerle, kelimelerle, dizelerle, paragrafla ifade edemezsiniz. çünkü klaypex, zamanının en büyük ideolojilerinden, hayat tarzlarından biriydi.
jonny atar, mark emanuel gibi türk insanının asla ve asla tanıyamayacağı prodüktörler tarafından 2012 yılında kurulan bir elektronik müzik grubudur. eski bir grup olduğu için, electro house ve dubstep tarzına yoğunlaşan, ve zaman zaman trap'e de kayan gruptur ayrıca. çok geç keşfettiğim bir grup oldu. fakat pişman mıyım? hayır lan! benim damarlarımda esasen "electro house" dolaşıyor.
bu daft punk olayına gelecek olursam, ben şahsen daft punk dinlemiyorum. ama aşırı popüler oldukları için birkaç şarkılarına denk gelmiştim, onların tarzları da electro house ile uzaktan yakından alâkası yok. e klaypex'in dinlemediğim şarkısı da yok, nasıl olacak la bu iş?
hardcore instrumental şarkıları olmasıyla birlikte, ultra vocallere sahip şarkıları da vardır. ve herbiri bir sanata icra eden, ve dinlenince de "gerçek sanat ve sanatçlık budur" dedirten bir gruptur aynı zamanda.
2016 yılında, bu görselde gördüğünüz şarkıyı çıkarıp dağılmışlardır. jonny neovaii ismiyle albüm çıkartmaya devam ederken, mark isimli şahıs da öncelerden bahsettiğim (bkz: the tech thieves) grubunu kurup bu isim üzerinden prodüktörlük yapmaya devam etmektedir. ama zannımca, keşke dağılmasaymış. zira electeo house, şuan yaptıkları trap tarzından çok daha kaliteli, ve çok daha yakışır.
efendim dinleyin, dinlettirin. elektronik müzik denilince akla ilk gelen orgazm olunan ideoloji, klaypex olmalı!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar