bugün
- velvet27
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- dincilerin ingiltere sevdası5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- kemalist dünya19
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- bir gecede cahil kaldık5
- herzevekil'in biraz şey olması5
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- ingiliz aksanı3
- merhabalar biraderler3
- galatasaray lobisi10
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- aile evinde yaşamak8
- hızlı para kazanmanın yolları14
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sözlüğün en şey yazarı2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar3
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- çomar putu2
- sedat pekmez14
- birader yazar olmak13
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- midas2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- işe uykusuz gitmek2
- yazarların ilk kedileri2
- fight club2
- allah9
- kahve içmek2
- sıcaktan ağlamak2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- duş almak2
- adana kızları2
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
kendisini eleştiren gundileri sevgi ile kucaklayan yazardır.
güvercindir kendisi, hoş gelmiştir.
Poposuna biber gazi yiyen yazar. Umarim bir daha basina boyle bir sey gelmez.
direj mehmed'in güvercinidir.
poposuna ya da kafasına atılan bombalar vız gelir!
poposuna ya da kafasına atılan bombalar vız gelir!
bazı faşizan ruhlu arkadaşlara iyi gömen arkadaştır. Seviyoruz kendisinidir.
(#20181683) türk gencinin amacı polisle çatışmak olmadığı sesini duyurmak olduğu için kürtler gibi orada kalıp çatışmamışlardır.
izmirli kemalistlerle tartışmayı pek sevmeyen yazardır.
kürttür ama hiç bir zaman ırkını gurur duyulacak bir sıfat haline getirmemiştir.
insanların dini, dili, ırkı yoktur. sadece ezilen halklar ve ezen hayvanlar vardır. neyse ki bunun farkında olan bir yazardır ve bununla gurur duyuyordur.
insanların dini, dili, ırkı yoktur. sadece ezilen halklar ve ezen hayvanlar vardır. neyse ki bunun farkında olan bir yazardır ve bununla gurur duyuyordur.
kürtler hakkında bildiği tek şey bugün bizim "gezi olaylarını" günlük gülistanlık gösteren ana akım medyadan öğrendikleri ile sınırlı insanlarla münakaşa etmiştir ne yazık ki.
senin o bahsettiğin töre, namus olayları o insanların, o genç kızların nasıl kabusu, korkusu. kalkıp bunun için "töre, namus olayları bitsin, bu dava kan işi değildir" demek yerine "kürtler böyle işte" diyen insanlardan bir şey beklememek gerekir.
bu olay ırk işi de değildir, aynı mevzu her yerde vardır. evet, korkunçtur. fakat dediğim gibi sadece poponu koyduğun sandalyeden -farkında olupta- sadece eleştirmen senin ayıbındır. kürtler bunun mücadelesini yıllardır veriyor sen ne yapıyorsun sorguladın mı kendini yoksa "abi kürtler yapmış, ben türküm beni ilgilendirmez" mi diyorsun?
şovenizm o kadar yer etmiş ki bu insanda konuşarak anlatmak imkansız. yaşaması ve bilmesi lazım. ama böyle insanlar genellikle baba parası yeyip "biz de biliyoruz yeaa" derler. kürtlerin ya da diğer ezilmiş halkların neler çektiğini anlaması için bir kaç kitap tavsiye etmek isterim ama onu da kabul etmeyip "en iyi kürt ölü kürttür" diyecektir.
ayrıca evet, sizin tarihiniz bizim tarihimizi yazmıştır. ama sizin tarihlerde bu yer etmez. sadece bizi kıymaktan, öldürmekten, öldürülürsek cennete gideceğinizden, en iyi olanımızın ölü olmasından, kızları, karıları sizin namusunuzdur artık demekten ileri gidememişsinizdir.
böyle insanların işi sadece kürtler ile değildir "türkler" haricinde bütün ırk ve mezhepler ile ilgilidir. ilk üç sırayı da söyleyivereyim; aleviler, kürtler, ermeniler. hem bu kadar ezip hem bu kadar nefret etmek onlara özgüdür, gerçekten kanını içse dahi doymayacak insanlardır.
senin o bahsettiğin töre, namus olayları o insanların, o genç kızların nasıl kabusu, korkusu. kalkıp bunun için "töre, namus olayları bitsin, bu dava kan işi değildir" demek yerine "kürtler böyle işte" diyen insanlardan bir şey beklememek gerekir.
bu olay ırk işi de değildir, aynı mevzu her yerde vardır. evet, korkunçtur. fakat dediğim gibi sadece poponu koyduğun sandalyeden -farkında olupta- sadece eleştirmen senin ayıbındır. kürtler bunun mücadelesini yıllardır veriyor sen ne yapıyorsun sorguladın mı kendini yoksa "abi kürtler yapmış, ben türküm beni ilgilendirmez" mi diyorsun?
şovenizm o kadar yer etmiş ki bu insanda konuşarak anlatmak imkansız. yaşaması ve bilmesi lazım. ama böyle insanlar genellikle baba parası yeyip "biz de biliyoruz yeaa" derler. kürtlerin ya da diğer ezilmiş halkların neler çektiğini anlaması için bir kaç kitap tavsiye etmek isterim ama onu da kabul etmeyip "en iyi kürt ölü kürttür" diyecektir.
ayrıca evet, sizin tarihiniz bizim tarihimizi yazmıştır. ama sizin tarihlerde bu yer etmez. sadece bizi kıymaktan, öldürmekten, öldürülürsek cennete gideceğinizden, en iyi olanımızın ölü olmasından, kızları, karıları sizin namusunuzdur artık demekten ileri gidememişsinizdir.
böyle insanların işi sadece kürtler ile değildir "türkler" haricinde bütün ırk ve mezhepler ile ilgilidir. ilk üç sırayı da söyleyivereyim; aleviler, kürtler, ermeniler. hem bu kadar ezip hem bu kadar nefret etmek onlara özgüdür, gerçekten kanını içse dahi doymayacak insanlardır.
malesef yedinci nesil bir yazardı önceden fakat silindi.
dünkü bebeler bugün agalık mı taslıyor enteresan.
dünkü bebeler bugün agalık mı taslıyor enteresan.
üniversite yaşantısı başarılar içerisinde geçmesini dilediğim yazar. gönlünüzce olsun. evet.
üniversite yaşantısını öğrenci olmayan bir okulda ve hangi ilde olduğu belli olmayan bir ilçede geçirmek zorunda kalacaktır.
başarı ise muamma..
başarı ise muamma..
(#19466289) ermeni soykırımı hakkında gayet güzel yazmış yazar.
takipteyim.
takipteyim.
ermeni soykırımı ile ilgili neredeyse kitap bile yazabilecek kadar araştırmış yazardır.
lise hayatı boyunca bütün tarih öğretmenleri aynı geri kafalılıkla ders anlatmıştır.
her gün sırf onlarla tartışabilmek için öğretmen gibi hazırlanır derse öyle giderdim, hiçbir lafın altında da kaldıgımı hatırlamam.
bu yüzden ermeni soykırımını da diğer soykırımlar gibi iyi bilirim.
teşekkürler, saygılar, sevgiler..
lise hayatı boyunca bütün tarih öğretmenleri aynı geri kafalılıkla ders anlatmıştır.
her gün sırf onlarla tartışabilmek için öğretmen gibi hazırlanır derse öyle giderdim, hiçbir lafın altında da kaldıgımı hatırlamam.
bu yüzden ermeni soykırımını da diğer soykırımlar gibi iyi bilirim.
teşekkürler, saygılar, sevgiler..
eski çılgınlardan, "onuncu nesil silik" olmasına ramak kalmıştır.
eski çılgınlardan? deyimini anlamamış yazardır.
evet, silik olmama ramak kalmıştır.
olsun, yeni bir hesap ile düşüncelerimi dile getirmekten çekinmeyeceğim.
evet, silik olmama ramak kalmıştır.
olsun, yeni bir hesap ile düşüncelerimi dile getirmekten çekinmeyeceğim.
iyi kalpli yazardir.
Gecen sene 1 mayista insallah olur diyordum bu sene insallah basina bir sey gelmemistir diyorum. Ben de cok gelisme var bir gorsen. Offf sozluge don anlatayim hepsini. Artik kanli cinayet hatta katliam planlari yapmiyorum. Normal sayilirim. Tuzlami gorursen iyi bak.
Gecen sene 1 mayista insallah olur diyordum bu sene insallah basina bir sey gelmemistir diyorum. Ben de cok gelisme var bir gorsen. Offf sozluge don anlatayim hepsini. Artik kanli cinayet hatta katliam planlari yapmiyorum. Normal sayilirim. Tuzlami gorursen iyi bak.
hakkında son yazılan entryden dolayı şu an ağlayan yazardır.
Ex askimdir. Cok sevdigim bir kekoydu. Zamaninda ne kavgalar ettik ya. Simdi nerdesin neredeeee? kalbine iyi bak çok temiz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar