bugün
- sedat pekmez21
- velvet27
- aile evinde yaşamak12
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yazarların iyi olduğu konular4
- salak erkek neden bu kadar çok3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kemalist dünya19
- ingiliz aksanı6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar3
- tavuk iskender3
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- beynin güzelce yıkanması3
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- ebu muhammed el culani3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- dincilerin ingiltere sevdası5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- bir gecede cahil kaldık5
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- maklube4
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- çomar putu3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- galatasaray lobisi10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- birader yazar olmak13
- üniversitelerin gereksiz olması10
- hızlı para kazanmanın yolları14
- yazarların ilk kedileri3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- hakan çalhanoğlu2
- ona bir şey söyle9
- muşlettin amca birader bey2
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- manyak bey biraderin silik olması2
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- allah9
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- sözlüğün en şey yazarı2
- cemevinde hain kemal sloganları8
Osmanlı döneminde Ermenilere yönelik kitlesel katliamlardan ilki; Sultan Hamidin emriyle kurulan Hamidiye Alayları tarafından gerçekleştirilen 1894-96 katliamlarıdır. Bunu 1908 Meşrutiyeti sonrası gerçekleşen 1909 Adana Katliamı izledi. 24 Nisan 1915 tarihinde ise Ermeni aydınlarının katledilmek üzere tutuklanması ve bunu takiben zorla yapılan sistemli sürgün ve katliamlar ile de Anadolu Ermenisizleştirildi.
inkar ve asimilasyon politikası ile önce bilinçsiz insanlar yaratmaya çalıştırlar. okulda tarih derslerinde "sözde, böyle bir şey yok" denildi daha sonra akıllara kemalizm nasıl kazındıysa diğer kin, nefret ve öfkelerde aynı şekilde kazındı.
inkar eden bütün insanlar bilgi yoksunu ve türk şovenizmin kurbanıdır.
soykırım demek sözlükte ki manaların dışındadır.
bir tek ermeni kalmayana kadar değil, beyinsel, maddi, manevi, asimile politikalarının hepsi bir soykırımdır. şimdi ki alevilerin kürtlüğünü inkar etmesi gibi.
bügün ermeni soykırımı yok diyen insanlar 38 de dersim içinde "gerekliydi" dedi, diğer katliamlar içinde "allahuekber, yakın kafirleri" dedi.
buradan anlaşılıyor ki katliamcı, gerici zihniyet sivri bir ok ile beyinlerine yerleştirilmiş bu insanlar düşünmek ve araştırmak bir yana bu tarz cümlelerin bir kurulmasına tahammül edemiyor.
bütün ötekileştirilen toplumlar iktidara bir korku yarattıkları için yok edilmeye çalışılmıştır.
diğer katliamlar gibi ermeni soykırımı da tanınmalıdır.
derslerde öğretilmelidir.
sömürülen insanların mülkleri geride kalanlara verilmeli ve özür dilenmelidir.
edit: eksileyen insanların bilimsel bir dil ile "ermeni soykırımı yoktur, çünkü" demesini, kanıtlamasını istiyorum. biz de bilelim.
onların ki soykırım yokturdan öte, türklere, osmanlıya küfür olarak algılanan ve sırf bu yüzden katleden tarafın katledilenler tarafından katil gösterilmesi olmayan kalplerine dokunmuştur.
ermeni nefreti, kürt nefreti aslında beraberinde insan nefreti vardır bu insanlarda. bu yüzden hep inkar ederler, çünkü sevmedikleri insanların söylediklerine "doğru" diyebilecek kadar delikanlı değillerdir.
onlar için düellodur bu.
"sesi çok çıkan her zaman haksızdır" diye bir önermenin doğruluğuna hep inanmışımdır. bunu kanıtlamak için sürekli güçlü bir çaba gösterdikleri için tebrik ediyorum.
inkar ve asimilasyon politikası ile önce bilinçsiz insanlar yaratmaya çalıştırlar. okulda tarih derslerinde "sözde, böyle bir şey yok" denildi daha sonra akıllara kemalizm nasıl kazındıysa diğer kin, nefret ve öfkelerde aynı şekilde kazındı.
inkar eden bütün insanlar bilgi yoksunu ve türk şovenizmin kurbanıdır.
soykırım demek sözlükte ki manaların dışındadır.
bir tek ermeni kalmayana kadar değil, beyinsel, maddi, manevi, asimile politikalarının hepsi bir soykırımdır. şimdi ki alevilerin kürtlüğünü inkar etmesi gibi.
bügün ermeni soykırımı yok diyen insanlar 38 de dersim içinde "gerekliydi" dedi, diğer katliamlar içinde "allahuekber, yakın kafirleri" dedi.
buradan anlaşılıyor ki katliamcı, gerici zihniyet sivri bir ok ile beyinlerine yerleştirilmiş bu insanlar düşünmek ve araştırmak bir yana bu tarz cümlelerin bir kurulmasına tahammül edemiyor.
bütün ötekileştirilen toplumlar iktidara bir korku yarattıkları için yok edilmeye çalışılmıştır.
diğer katliamlar gibi ermeni soykırımı da tanınmalıdır.
derslerde öğretilmelidir.
sömürülen insanların mülkleri geride kalanlara verilmeli ve özür dilenmelidir.
edit: eksileyen insanların bilimsel bir dil ile "ermeni soykırımı yoktur, çünkü" demesini, kanıtlamasını istiyorum. biz de bilelim.
onların ki soykırım yokturdan öte, türklere, osmanlıya küfür olarak algılanan ve sırf bu yüzden katleden tarafın katledilenler tarafından katil gösterilmesi olmayan kalplerine dokunmuştur.
ermeni nefreti, kürt nefreti aslında beraberinde insan nefreti vardır bu insanlarda. bu yüzden hep inkar ederler, çünkü sevmedikleri insanların söylediklerine "doğru" diyebilecek kadar delikanlı değillerdir.
onlar için düellodur bu.
"sesi çok çıkan her zaman haksızdır" diye bir önermenin doğruluğuna hep inanmışımdır. bunu kanıtlamak için sürekli güçlü bir çaba gösterdikleri için tebrik ediyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar