bugün

Yeni yazar olmuş arkadaş. Kimin çakması kim bilir...

köle no: 1
nefret ettim je veux' lerden il veut' lerden.

yazar imiş, hiç hoş nick seçmemiş.
Sanırım yol arkadaşlarımızdan biri. Hoş gelmiş.
Vallahi ilk entryni şu an okuyorum. Yokluğunu pek hissetmeyeceğiz özetle. Uğramazmışmış jfkdhsjdksjjf nolur uğra hdjjdskjsjdlsjdjs.
ahahha tutmasak 8 entryde atomu parçalayacak aq önce soru ekini ayırmayı öğren de sonra edebiyat tartışırsın benimle.

bu adamlar da ekşi sözlük'te yazar falan ha lan ben varya neyse bir şey demiyorum.
görsel
© copyright 2005 - 2026