bugün

reklamları ile beni benden alan mobilya markası.

(bkz: ağlamak istiyorum sayın seyirciler)

https://www.youtube.com/watch?v=i3IraGV-mDk&feature=related
marka tescili yapilirken kesin yanlış yazıldı ismi.
Bir çok kişi tarafından ucuz olduğu için kötü mobilya ürettiği rivayet edilen mobilya markası.
Evimde kullanıyorum, bugüne kadar tık demedi maşallahı var, bazen diğer eşyalarımıda acaba oradan alsaydım diye düşünmüyor değilim.
Maddi anlamda sıkıntı çeken ve yeni evlenecek olanlar için bence bulunmaz nimet, hem modern hem iyi fiyat.
© copyright 2005 - 2026