bugün

günümüzde istisnai bir durumdur. kendiniz açıp özel olarak dinlemeseniz de her yerde çalıyor, istemeden dinlemiş oluyorsunuz. şahsi fikrim bu adam arabesk müzik yapıyor. iddia ediyorum ki müslüm gürses dinlerken kendini jiletleyen biri halil sezai dinlerken de aynı tepkiyi verir.
zordur, dinlemesenizde dinlettiriyorlar bir şekilde, tamam dinlenmeyecek gibi kötü değil ama gına geldi artık be arkadaş.
© copyright 2005 - 2026