bugün

Moderasyonun reklam hesabı. Ben olsam selam vermem.
inşallah liberaldir.
nickimin iki anlamdan da alakası yok
adımın farklı bir dilde söylenişi kendisi. söylenişi hoşuma gittiği için böyle bir şey yapmıştım.
© copyright 2005 - 2026