bugün
- online yazarlar6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı11
- nofap4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- tekerlek kaşar3
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- sedat pekmez18
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- tarot falına inanan salak8
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- kadınlar neden aldatır16
- aldım kabul ettim4
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- devşirmelik makamı13
- ithal et3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- fransız arabaları3
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- lionel messi11
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- futbolun eskiden güzel olması2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- bazı alimler2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- türk telekom port zammı4
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- cayenne4
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sürekli esnemek6
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kıskançlık5
Hah işte bunları sade vatandaşa değil size görev verip gerekeni yapamayan adamlara soracaksınız. Onlara söyleyeceksiniz derdinizi. Polis-asker ölmek için maaş alıyor diyen adama ona devlet görevi verenlere eleştiri yapacaksınız.
canını ülkesi&yurttaşı için hibe etmeye adamış yazardır.
direkt konuya girmek gerekirse; insanlar için bombalar arasında görev yapan birisidir ve hergün namlunun /bombaların hedefinde görev yapmaya devam etmesine rağmen kadir kıymet bilinmediğini gördüğü için oldukça üzülmüştür.
canınız sağolsun birader ne diyim.
10 aralık gecesi yüzlerce vatandaşın hayatını kurtardık o bölgeye geçmelerine -suratimiza hakaret bela okumalarına rağmen- izin vermeyerek. sana zorla polis ol diyen mi var derken hiç mi vicdanınız sızlamıyor. O gün 37 kardeşim de gözümün önünde can verdi hem de aç karna. görev yoğunluğu nedeniyle yemek bile yenemedi o gün. şimdi sizler aç karna şehit olan bizlere hangi vicdanla bu söylemde bulunuyosunuz?
cevahir alışveriş merkezinin önünde ortalığın karışmasına dakikalar kalmasına rağmen karşımıza geçip bela okuyan o vatandaşlar, provokatörler ortalığı yakıp yıkarken avmye girmeye yeltenirken neden arkamiza saklandılar? biraz ayıp olmadı mı?
oturdugunuz yerden ne kadar rahat ne kadar gevşek konuşabiliyosunuz, kendinize ait olmayan devşirme yorumlarla nasıl eleştirebiliyosunuz bizi? hatalar eksikler vardır yoktur onu tartışırız ama ne demek "zorla mı polis ol dediler"
sonuç olarak, polislik dünya hayatı gibidir; istemeye istemeye girenler olabilir , ancak onurlu bir meslektir ve çıkmak kimse istemez.
direkt konuya girmek gerekirse; insanlar için bombalar arasında görev yapan birisidir ve hergün namlunun /bombaların hedefinde görev yapmaya devam etmesine rağmen kadir kıymet bilinmediğini gördüğü için oldukça üzülmüştür.
canınız sağolsun birader ne diyim.
10 aralık gecesi yüzlerce vatandaşın hayatını kurtardık o bölgeye geçmelerine -suratimiza hakaret bela okumalarına rağmen- izin vermeyerek. sana zorla polis ol diyen mi var derken hiç mi vicdanınız sızlamıyor. O gün 37 kardeşim de gözümün önünde can verdi hem de aç karna. görev yoğunluğu nedeniyle yemek bile yenemedi o gün. şimdi sizler aç karna şehit olan bizlere hangi vicdanla bu söylemde bulunuyosunuz?
cevahir alışveriş merkezinin önünde ortalığın karışmasına dakikalar kalmasına rağmen karşımıza geçip bela okuyan o vatandaşlar, provokatörler ortalığı yakıp yıkarken avmye girmeye yeltenirken neden arkamiza saklandılar? biraz ayıp olmadı mı?
oturdugunuz yerden ne kadar rahat ne kadar gevşek konuşabiliyosunuz, kendinize ait olmayan devşirme yorumlarla nasıl eleştirebiliyosunuz bizi? hatalar eksikler vardır yoktur onu tartışırız ama ne demek "zorla mı polis ol dediler"
sonuç olarak, polislik dünya hayatı gibidir; istemeye istemeye girenler olabilir , ancak onurlu bir meslektir ve çıkmak kimse istemez.
Polismiş...
Ya amirim vatandaşa cart curt yapıyorsun canımız tehlikede diye ancak devletin yetkilisi askerin görevi ölmek bunun için maaş alıyor dedi.
Siz bunun için maaş alıyormuşsunuz? Niye vatandaşa cart curt yapıyorsun ki? Zorla mı polis yaptılar seni?
Ya amirim vatandaşa cart curt yapıyorsun canımız tehlikede diye ancak devletin yetkilisi askerin görevi ölmek bunun için maaş alıyor dedi.
Siz bunun için maaş alıyormuşsunuz? Niye vatandaşa cart curt yapıyorsun ki? Zorla mı polis yaptılar seni?
9sene önce gelen tespite konu olmuş yazardır. evet giriftin ta kendisidir kendisi. zarureten ve de acilen tekrar sözlüğe dönme ihtiyacı hissetmiştir.
(bkz: girift)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar