bugün

Avusturya'li silah üreticisi glock'un ilk modelidir. ilk olarak avusturya ordusu'nda daha sonra da bir cok ulkenin polis teskilatinda kullanilmistir. Kapasitesi 17+1 dir.
Tam nişan al vur tabancası, horuz yok, saçma sapan emniyet sistemi yok. Şarjör bittiğinde namlu geride kalıyor yeni şarjörü takar takmaz namlu düşüp yeni mermiyi yatağa sürüyor.

Efsane bir şey.
abd de 600 dolar civarında. türkiye de 3500 dolar. ruhsat hariç.

bir ülke herşeyde en pahalısı olur mu amk.
© copyright 2005 - 2026