bugün
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- genç olmanın en güzel yanı6
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- genç görünmeye çalışmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- gitme diye yalvarmak6
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- dünya12
- kuran-ı kerim3
- eski eşle tekrar evlenmek4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- insan5
- kolombiya4
- anın görüntüsü22
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- almanya5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- opel frontera2
- x in memeleri3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- kemalist dünya24
- öldükten sonra bana ne olacak5
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- her insanın bir cini olması8
- 33 yaşında olmak3
- iran2
- arşivlenmesi gereken resimler3
- ilgi manyağı3
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
jehan barbur un söylediği hoş şarkı.
Jehana asik olmanizi saglayacak muthis bir sarki.
bir yılmaz odabaşı şiiri.
aynı zamanda kızılırmak grubunun 1993 yılında çıkan aynı göğün ezgisi albümünde yer alan güzel bir şarkı.
http://m.youtube.com/watch?v=YhP1jJm-h3c
aynı zamanda kızılırmak grubunun 1993 yılında çıkan aynı göğün ezgisi albümünde yer alan güzel bir şarkı.
http://m.youtube.com/watch?v=YhP1jJm-h3c
Gidersen git artık sıktın ömrümü yedin şeklinde bi cümlede kullanılabilir.
çiçekler açmaz, yağmurlar yağmaz değilmiş. her gidişin bir dönüşü olduğunu gösterdiğin gibi, dönüşlerin çaresiz kalışınada alışmak gerekirmiş. gidersen, en kötü alışıyorum.
Gidersen hani sığınaklarım?
Eksilir, zarar kalırım…Kalırım!
Yeni günün tenine dağılır yaralarım.
Sana yağmur diyorum…
Uzun boylu umuttun,
tadında unutuldun.
Nerde büyük uçurumların,
kış suların, yaz uykuların?
Sana yağmur diyorum ıslaklığım bundan.
Yağ da ıslanalım, ama uslanmayalım, uslanmayalım!
Gün, vursun yükünü gecenin hırkasına;
yol, vursun sesini uzaklığın pasına,
sesime kibrit çaksan tutuşacağım…
Sargısızım, çoğalırım, çoğaldıkça arsızım!
Sana yağmur diyorum…
En haklı aşk, alkışsız sürebilendir
ve en haklı kavganın öznesi,
ölmemek için dövüşürken de ölebilendir…
O an… işte o an,
ey bizi ayrı takvimlere düşüren zaman,
yere bir bahar dalı düşmüş gibi mi olur
Sıradağlar mı tutuşur bağrının orta yerinde?
Yeter, kan sıçratmayın sabahın seherine.
Boğulursunuz…Boğulursunuz!
bir yılmaz odabaşı şiiridir.
Eksilir, zarar kalırım…Kalırım!
Yeni günün tenine dağılır yaralarım.
Sana yağmur diyorum…
Uzun boylu umuttun,
tadında unutuldun.
Nerde büyük uçurumların,
kış suların, yaz uykuların?
Sana yağmur diyorum ıslaklığım bundan.
Yağ da ıslanalım, ama uslanmayalım, uslanmayalım!
Gün, vursun yükünü gecenin hırkasına;
yol, vursun sesini uzaklığın pasına,
sesime kibrit çaksan tutuşacağım…
Sargısızım, çoğalırım, çoğaldıkça arsızım!
Sana yağmur diyorum…
En haklı aşk, alkışsız sürebilendir
ve en haklı kavganın öznesi,
ölmemek için dövüşürken de ölebilendir…
O an… işte o an,
ey bizi ayrı takvimlere düşüren zaman,
yere bir bahar dalı düşmüş gibi mi olur
Sıradağlar mı tutuşur bağrının orta yerinde?
Yeter, kan sıçratmayın sabahın seherine.
Boğulursunuz…Boğulursunuz!
bir yılmaz odabaşı şiiridir.
Birgün bu evden bu can bu hayat düşer gözümden ben sana deli divane aşığım diye devam eden şarkımız.
Bana da bir dengini yolla, dinerse gözyaşın beni de ağla diye devam eden şarkımız.
(bkz: Bizim şarkımız sizin şarkınızı döver).
(bkz: Bizim şarkımız sizin şarkınızı döver).
dönüşte ekmek al. Ya ne olacagidi?
Jehan barbur'un muhteşem sözlere sahip bir şarkısı daha.
gta türk'te radyoyu açınca çıkan bir cüneyt tek parçası.
en güzel versiyonu aşağıdaki linktedir.
https://www.youtube.com/watch?v=4oixvqL93WY
https://www.youtube.com/watch?v=4oixvqL93WY
(bkz: Cüneyt tek)
jehan barbur'dan dinlenmelidir. Ceylan ertem'in yorumunu ilk defa sevmedim.
jehan barbur'un mükemmel şarkısı. bunun gibi yalnız hissedilen gecelerde dinleyince insanı bitirir. duygudan duyguya sokar hatta ağlatabilir.
yüzüne bakmam.
ellerinden tutmam.
sözünü ben duymam.
gideceksen durma...
mütüş.
yüzüne bakmam.
ellerinden tutmam.
sözünü ben duymam.
gideceksen durma...
mütüş.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar