bugün

hayattan bezdiren okulun pisliklerinden yanlızca biri
sozel bir bolume girildikten sonra alınan kotu notlar hatırlanarak cok geyigi yapılacak, cok eglenilecek olan sınavlardır*
fizik biliminin tek kötü yanı
dün sonuncusuna girdiğim, bir daha hayat boyu girmeyeceğim sınav.

edit: gençken çok safmışım ben. meğerse üniversitede de fizik dersi varmış.
hocam allah belanı versin bu ne biçim soru diye küfrettğim tek sınav
temeli fizik olan bir bölümde okumama ragmen hayatımda en cok bos kagıt verdigim sınav..virajdan x hızla gecen arabanın cukurdan sıcratacagı su kaldırımdaki adamı neresinden vurur gibi soruların soruldugu bir sınavdır ayrıca kendileri..
sözel öğrencilerinin kurtulduğu matematikten kolay olan sınav.
universitedede bir golge gibi takip eden ezici birakici kaldirici ders
(bkz: deniz karaman)
© copyright 2005 - 2026