bugün

yeni bir klon sözlük. an itibariyle 3 yazarı var. hayırlısı olsun bakalım.
http://www.fennisozluk.com
istasitiklerinde en çok rağbet gören başlığı sadast olarak gösteren fakat başlık açıldığında "sadasd diye bir konu yok ki?" diye afallatan sözlük. nası rağbet görmüş ki bu?
(bkz: Internet Explorer web sayfasını görüntüleyemiyor)
üç yazarı oldugunu öğrenince merak edip girdiğim ve şu yazı ile karşılaştığım yeni sözlük klonudur: sozluk yazim kurallari diye bir konu yok ki? *.
yazar olduktan sonra başlık bile açamadığınız sözlüğümsü garip site.
ekşi sözlük, itü sözlük, uludağ sözlük de neymiş, ben fennisözlükte yazarım bi kerem diyecek yeni nesilin rağbet edeceğini düşündüğüm bir klon.
(bkz: seni paramla döverim)
© copyright 2005 - 2026