bugün

12 yaşında bir çocuk. 3-4 ay oluyor, 33 yaşındaki hayvan tarafından kaçırılmış çocuk. Hala ortada yoklar.

Kim bilir neler yaşıyor 12 yaşında bu kız.

Keşke o yüzlerce, zekeriyaköydeki binlerce ekibin onda biri bu kızcağız için seferber olsa. illa ölmesi mi lazım, kız bu dünyada cehennemi yaşamıyor mu? Ne beklliyorsunuz?
© copyright 2005 - 2026