bugün

iphone'u olmayan insanlar da arkadaşlarından mıdır nedir bulup sırf bu yazı için durum güncelliyorlar, anlayın o kadar da havalı olmuyor. * bir başka örneği: (bkz: twitter for iphone).
bunun bir de blackberry li versiyonu* vardır, evlerden ırak.
Zuckerberg, ipod/iphone'umuzla durum güncellerken iphone ile yazan yazıyı kaldırdı ve fakir icadı 0.facebook'la aynı kefeye koydu, bunlar hep microsoft'un işi, çünkü microsoft facebook'un belli bir bölümüne sahip.

edit:tespit sıçmak.
bu maskenin altında dürtülme var.ve arkadaşlıklar kurşun geçirmez-f for facebook
facebook'un degil iphone'un en rezil oldugu hal. kicikirik database dosyalarini silebilmek icin gercekten formattan baska care yoksa atin o telefonlari cope. bu ios birkac seneye kadar nasil android ile basa cikacak merak ediyorum.
© copyright 2005 - 2026