bugün
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- performans sanatçısı3
- karı hoplatmak3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması3
- sen benim kim oldugumu biliyo musun2
- sürekli esnemek2
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- yagmurcu ile revani yemek4
- sedat pekmez12
- agresif süs köpeği3
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- z kuşağının metal dinlememesi2
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- türk siyasetçiliği yapan araplar2
- askerlik4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- dut ağacı4
- red pill2
- muşlettin amca4
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- kadında güzellik aramayan erkek2
- utanmadan şort giyen erkek7
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- artık pek kullanılmayan kelimeler2
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- haziran 2026 arnavutluk protestoları2
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- elimde goruntuleriniz var4
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım4
- ismet gurbuz 202418
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- yazarlara gelen son mesaj4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- sofra adabı2
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- küfreden kız iticiliği8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- uludağ sözlük ün kokusu2
- diamond bosphoruss denen yazar2
eti'nin ayı, aslan, fil gibi hayvan figürlü olan, portakal aromalı kakaolu bisküvisi. tadı pek bir hoştur, tavsiye edilir.
ilk çıktığında * henüz portakal aromalı olmamışken daha lezzetli olan bisküvi. bir de maymun figürlü olanı vardı pek sevimliydi.
portakalla kakao yu birleştirerek oluşturulmuş muhtesem abur cubur. piyasada pek rastlanmamaktadır nedense, özlemekteyiz.
ilk çıktığında daha ilkokul sırasındaki zıpırdım bumbo çıkmış bambo diye bişey çıkmış çok harika diye geldi arkadaşlar tenefüs bitişi lan bambo ne ola ki dedim acayip merak ettim dersin bitmesini bekleyemiyorum neyse ali ata bak pınar topu tut derken ders bitti koştur koştur kantine gittim bambo alacam dedim o zaman kantine öğrenciler sırayla bakardı üst sınıftan çocuk bana güldü tabi bambo deyince ulan dedi onun adı bumbo. ne boksa dedim ver. aldım bumboyu açtık çikolatalı zaten çok severim çikolata of homidi gırtlak bi kuytuya geçip bitirdim. sonra ilkokul bitti ortaokul bitti unuttum gitti bumboyu. geçenlerde etinin toptancısına abi sizin bi bambo vardı hala var mı dedim bumbo var dedi. ağız alışkanlığı haala bambo sanıyorum. neyse. ver dedim bi de ondan yaz. bugün geldi bambo ve yanımda bambo paketiyle bu entry i girmekten onur duyuyorum. bumbo benim için daima bambo olarak kalacak. ay lav bambo.
raflarda göremediğimiz, nedenini ise bilmediğimiz.
çocukluğumun en kakaolu anlarını yaşadığım hafif portakal aromalı hayvan şekilli püskevit.
çok özlediğimdir; yemeden geçmezdi günlerim, ne zaman ayrıldık kestiremiyorum ama o minik hayvanları, o kakaolu mükemmelliği tekrar istiyorum. hele yaklaşık 2 haftadır delirmek üzereyim; burdan yetkililere sesleniyorum! üretin şunlardan be abi.* lütfen.
eti bumbo bir efsanedir tabi ama bir de etinin portakallı püskeviti vardı . ne oldu ona nerelerde ?
Hayvanlı şekilleri bulunan portakal aromalı bisküvidir. Küçükken en sevdiğim abur cuburlardandı. Aslan şekili de vardı sanırım, önce kafasından yemeye başlardım. Sonra ayaklara geçerdim. Olsa da yesek şimdi.
cino ile birlikte bir çok kişinin gönlünde taht kurmuş gıda.
hayvanları simge olarak kullanmış olmaları zamane çocuklarını kendine bağlamıştır. tadı da şekilleri kadar güzeldir. portakal aroması ile hatırlanacaklar arasına girmiş ve özlenmiştir.
kapanan hayvanat bahçesi.
özleniyor...
özleniyor...
90li yillarda dogmus olanlarin cocuklugunun vazgecilmezi olan kucuk hayvanli biskuvilerdir.
Artık üretilmeyen efsane bisküvi. Canım çekti şuan üretin olum şunu hayır neden kaldırdılar güzelim ürünü, basın açıklaması yapın bare.
Tadı portakallı mı yoksa limonlu mu çözemediiim efsane ve lezzetli olan bisküvidir.
gece gece benim de fena halde canımın çektiği bisküvidir.
neden artık yok? etiii bize bumbo'yu geri ver diye haykırmak istiyorum. portakal kokusu hâlâ burnumda.
neden artık yok? etiii bize bumbo'yu geri ver diye haykırmak istiyorum. portakal kokusu hâlâ burnumda.
en çok maymun figürünü severdim nedense.
bu püskütü kaldıran orospu çocuğuna iki çift lafım var...
bre amına eti cin soktuğumun ibnesi; ulan bu püsküt benim bir parçamdı. hayatımın tek anlamı, yaşamamın tek amacıydı. hani obezler yemek yedikçe mutlu oluyor, daha fazlasını da istiyor ya; işte ben öyle seviyordum bumbo'yu. ''obez gibi sevmek''ti benimkisi. zarar mı ettirdi size bumbo? zaten kimse almasa sadece benim satın aldığım kadarıyla kar ederdiniz. niye kaldırdınız bunu ya niye niye?
olum bak iyi oku bunları; bana yapılan bu şerefsizliği asla unutmayacağım. çok çalışıp eti'nin ilgili bölümünde bir iş bulup tekrar sürüme sokacağım bumbo'yu. sen de sinirden götüne brownie sokarsın. hayatımı çaldınız lan benden, en sadık yarimi çaldınız. bunu ödeyeceksiniz. yakanıza yapışacağım ibneler.
sevgili bumbo;
hiçbir portakallı püsküt senin yerini tutmuyor. hatta, hatta hiçbir püsküt senin yerini tutmuyor. seninle olan mazimiz, o 25 kuruşluğun, o naif turuncu beyaz paketin, o minnacık maymun figürün, aslan figürün ben ne zaman eti cin yesem gözümde canlanır. merak etme bumbo, asla seni aldatmayacağım. sadece eti cin yiyorum arada bir. senin ailendendir belki diye düşünüyorum. hani o da portakallı ya. neyse;
umarım bu okuduğun satırlara üzülmemişsindir bumbo. seni çok seviyorum, çok özledim ve aşkımız her daim canlı kalacak. ağlattın...
from istanbul with love, marjinal tosbaga. on dört haziran iki bin on beş...
bre amına eti cin soktuğumun ibnesi; ulan bu püsküt benim bir parçamdı. hayatımın tek anlamı, yaşamamın tek amacıydı. hani obezler yemek yedikçe mutlu oluyor, daha fazlasını da istiyor ya; işte ben öyle seviyordum bumbo'yu. ''obez gibi sevmek''ti benimkisi. zarar mı ettirdi size bumbo? zaten kimse almasa sadece benim satın aldığım kadarıyla kar ederdiniz. niye kaldırdınız bunu ya niye niye?
olum bak iyi oku bunları; bana yapılan bu şerefsizliği asla unutmayacağım. çok çalışıp eti'nin ilgili bölümünde bir iş bulup tekrar sürüme sokacağım bumbo'yu. sen de sinirden götüne brownie sokarsın. hayatımı çaldınız lan benden, en sadık yarimi çaldınız. bunu ödeyeceksiniz. yakanıza yapışacağım ibneler.
sevgili bumbo;
hiçbir portakallı püsküt senin yerini tutmuyor. hatta, hatta hiçbir püsküt senin yerini tutmuyor. seninle olan mazimiz, o 25 kuruşluğun, o naif turuncu beyaz paketin, o minnacık maymun figürün, aslan figürün ben ne zaman eti cin yesem gözümde canlanır. merak etme bumbo, asla seni aldatmayacağım. sadece eti cin yiyorum arada bir. senin ailendendir belki diye düşünüyorum. hani o da portakallı ya. neyse;
umarım bu okuduğun satırlara üzülmemişsindir bumbo. seni çok seviyorum, çok özledim ve aşkımız her daim canlı kalacak. ağlattın...
from istanbul with love, marjinal tosbaga. on dört haziran iki bin on beş...
özlenendir. 4-5 yıl önce mi neydi, bakkalda bir kere daha karşılaşmıştım. sonra bir daha bulamamıştım.
Hayatımda en çok özlediğim şeylerden birisin eti bumbo.
Olsa yine yenecek seylerdendir.
kendini çok özleten lezzet. ambalajındaki görüntüye aldanıp, tadının da yakın olduğunu düşünerek leibniz'in hayvan figürlü kakaolu bisküvilerinden aldım. ancak sonuç yine hüsran. bildiğin tatsız, tuzsuz bir şey. özlettin reyiz. üşüyoruz.
akıllara gelen...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar