bugün

mynete göre recep tayyip erdoğan 2011 yılından sonra aday olmayacakmış.

http://haber.mynet.com/de...on-kez-aday-olacak/526754
(bkz: herkese benden çay)
Mynetten gelen haberden anlaşılana göre; 2011 de Türkiye'de satılacak yer kalmayacağını çağrıştıran kişi.
o gider zihniyeti devam eder.

(bkz: alışmış kudurmuştan beter)
© copyright 2005 - 2026