(bkz: kişisel ego)
(bkz: 35 yaş yolun yarısı demek ama bunama için erken)
ego, kaybetmeden önce ona sahip olunması gereken durumdur. yani egosuz kalabilmek için önce olgun bir egonuz olması gerekmektedir.

Olgunlaşmamış bir ego fırlatılıp atılamaz, yok edilemez.
otobüse binememe durumu.
Mukemmeldir. Egoist bir aptal olmaktan cok daha iyidir.
hiçbir insan evladında olmayan şeydir. Her insanda ufak da olsa bir ego bulunmaktadır çünkü.
iyidir iyi.

Ego otobüste olur zaten. Üstüne binerler sonra.
© copyright 2005 - 2026