bugün

ispanyolca egoist.
pitbull yine aynı, hiçbir değişim yok. her zamanki hareketler, söyleyiş tarzı, neyse o şekilde işte. fakat belinda'nın yorumu ile bir şeylere benzeyen şarkıdır.

pitbull çıktıkça sinirleri hoplatan, belinda söyledikçe insanın dinledikçe dinleyesi gelen şarkıdır.
http://www.youtube.com/watch?v=S88LJBJhvwo&feature=related
© copyright 2005 - 2026