bugün

The weeknd'in sevdiğim tek şarkısı.
Özellikle "ama ker for yuu yu yu" kısmı çok iyi.
söyleyenin zenci olduğunu görünce kısa bir şok geçirdiğim şarkı.
tek güzel yanı soundtrack albümü olan fifty shades of grey'in enfes kapanış şarkısı.
özellikle 02:34'ten itibaren vokal şov başlıyor: http://www.youtube.com/watch?v=xe_iCkFsQKE

filmde kullanılan bir diğer şaheser için: http://www.youtube.com/watch?v=3TrSMaOZm3Y
© copyright 2005 - 2026