bugün
- sudekiray16
- anın görüntüsü30
- sari renkli seker15
- 21 eylül 2024 fenerbahçe'ye verilen penaltı15
- sabah başlayan baş ağrısı8
- victor osimhen9
- jose mourinho21
- bik bik'in mutfağına konuk olmak15
- mert hakan yandaş12
- eve çağıran erko24
- bimde çalışanda akıl var mı17
- metin arolat46
- 21 eylül 2024 fenerbahçe galatasaray maçı109
- fenerbahçe taraftarı31
- ismail kartal9
- the crying one9
- okan buruk19
- fenerbahçe nasıl kurtulur10
- sözlükte nefret ettiğiniz yazarlar ve sebepleri18
- gabriel sara'ya 19 milyon veren mallar9
- fenerbahçe9
- siber güvenlik başkanlığı10
- arkadaşlar sizce bu bana yakışır mı11
- sözlük erkeklerinin arabaları10
- seks kasedinizi yaymakla tehdit edilse naparsınız10
- herkes uyudu mu8
- aranızda medyum olan var mı13
- narin güran18
- fb gs'yi yensin götüme rakı şişesi sokarım8
- cumartesi gecesi fenerli yazarlar kucağa oturacak8
- b'u r c u24
- neden sürekli kabız oluyorum17
- ya tarkan da ölürse10
- fenerbahçe galatasaray derbi sonucu ne olur15
- amca diyen kasiyer kız8
- otobüste uyuyamamak8
- bugün bir değişiklik yapalım bilgi entrysi girelim25
- kocam ol diyen kadın9
- bel çevreniz kaç cm12
- hangi sözlük kızıyla ne yapmak isterdin22
- nickli başlık açanlar kucağa alınacak12
- sağ yan ağrıması8
- hasta olsam geçmiş olsun der misiniz9
- bursa da başı açık öğretmen istmeyen okul müdürü19
- geçmiş olsun menuet13
- arkadaşlar beni neden insta'dan takip etmiyorsunuz12
- arkadaşlar cumaya neden gelmediniz11
- notaların cinsel ilişkiye girmesi10
- derbi sonrası mourinho'nun istifaya davet edilmesi11
- zafer partisi8
an itibariyle tnt ekranlarında olan kemal sunal filmi.
türkiye gerçeğidir.
kemal sunal'ın devletin sosyal yönünü eleştirdiği önemli bir filmdir.
daha iyisi gülen adam.
kemal sunal'ın devletin sosyal yönünü eleştirdiği önemli bir filmdir.
daha iyisi gülen adam.
1988 yılı zeki ökten yapımı film geceleri pavyonda klarnet, gündüzleri çakmak dolduran yada amelelik yapan ankara'nın gecekondu mahallesinde yaşamaya çalışan bir klarnetçinin hayatını konu alır. inşaatta bu iş kırnata çalmaya benzemez adam gibi harç kar denilerek yarım yevmiye verilir. müzisyen mehmet bu zorlulara eniştesi osman'ın evinde oturduğu için katlanır. bahsi geçen ev yıkıldıktan sonra ise çalıp oynar..
sıkma canını esmer
gülsün yüzün esmer
sen ne güzelsin esmer
yaktın benim canımı
sana çirkin diyenler bizi çekemeyenler..
mehmet'in çok satacağını düşündüğü bestesi.
filmin en bomba sahnelerinden biri pavyonda sandalye ile güreş tutan pehlivana seyirciler tarafından verilen destektir..
herkese renkli günler
sıkma canını esmer
gülsün yüzün esmer
sen ne güzelsin esmer
yaktın benim canımı
sana çirkin diyenler bizi çekemeyenler..
mehmet'in çok satacağını düşündüğü bestesi.
filmin en bomba sahnelerinden biri pavyonda sandalye ile güreş tutan pehlivana seyirciler tarafından verilen destektir..
herkese renkli günler
kemal sunal'un kenarda kalmış mükemmel filmlerinden sadece biri. cezmi baskın'da rol almıştır bu filmde. kemal sunal'ın pek bilinmeyen diğer mükemmel fimleri ise:
(bkz: yoksul)
(bkz: davacı)
(bkz: deli deli küpeli)
(bkz: zübük)
(bkz: yoksul)
(bkz: davacı)
(bkz: deli deli küpeli)
(bkz: zübük)
Bu filmi izlemeden Türkiye'yi anlamak mümkün değil. Herşeyi o kadar güzel yansıtıyor ki perdeye o yıllarda bu kaliteye şaşırdım doğrusu. Herşeyden önce ağlatan bir kemal Sunal filmi. Sistemin halk üzerindeki etkilerini tüm Çıplaklığı ile kemal Sunal'ın müthiş olgun performansı eşliğinde görebilirsiniz. idari Bilimler Fakültesi'nde Türk kamu yönetiminin utanç yılları adı altında ders olarak okutulmalıdır.
Assolistin gelmediği gün eski bir pehlivan olan osman'ın pavyonun ortasına konulan sandalye ile Güreşmesi dünya sinemasının efsane sahnelerinden birisidir. Yine dünya standartlarında kullanılan mimikler ile sessiz izleseniz yinr ağlarsınız.
su anda kanal 7'de yayinlanan harikulade kemal sunal filmidir.
en sağlam kemal sunal filmidir. defalarca izlenmesi gerekir.
kemal sunalın her zaman güldürmediğini istediğinde çok güzel drama da oynaya bileceğini gördüğümüz film.
rivayete göre kemal sunal'ın en beğendiği filmidir. filmin çıktığı dönemde milliyet'e verdiği röportajda "yükseklerde noktalanmayan bir film" diye tanımlamıştır. ölümüne yakın verdiği bir röportajda ise en beğendiği filmleri arasında; hababam sınıfı serisi, kibar feyzo, zübük,yoksul ve öğretmen ile birlikte yer vermiştir. tâbiri câizse yumruk gibi filmdir. gerek ankara'nın gerekse türkiye siyasetinin ve bürokrasisinin değişmez havası,tencere-tava protestosunun ve bakana verilen rüşvet lüks çakmak ile bugünün 26 yıl önceki yansıması ve bu toprağın insanının yerleşik zihniyetine dair daha birçok detayı yakalamak adına izlenmeli,izlettirilmelidir.
(bkz: kemal sunal)
(bkz: zeki ökten)
(bkz: umur bugay)
(bkz: ankara sanat tiyatrosu)
(bkz: kemal sunal)
(bkz: zeki ökten)
(bkz: umur bugay)
(bkz: ankara sanat tiyatrosu)
ankarada geçen efsane bir kemal sunal filmidir.
kemal sunal'ın -kendiside söylemiştir- en iyi filmi. işçilerin kolaya ekmek doğradığı sahnede nedendir bilinmez radyodan klasik müzik çalmaktadır. filme olan takıntımın bu sahnedeki gizemle alakası var sanırım.
Kemal sunal'ın oyunculuğunu en iyi sekilde ortaya koydugu kült bir filmdir. Özal yıllarına gönderme yapılmıştır. Ve de kemal sunal filmlerinde kendimle en çok özdeşleştirdiğim bir karakterdir dütdüt.
muhteşem filmdir.
Kemal sunal'ın hüzünlü ender filmlerinden birisidir. bu dünya gerçekten düttürü dünya.
ansızın aklıma gelen o efsane replik ''Hiçbir şey güzel olmayacak ama yaşıyorum ulan ben, bundan daha güzel şey mi var?''
Harika bir kemal sunal filmidir.toplumsal mesaj verir. 30 sene oncesinin ankarası'nın yapısını biraz olsun gosterir. düt düt.
(bkz: şahin k)
Özellikle anormal pavyon sahneleri içeren kült bir filmdir.
görsel
bir zeki ökten filmi.
dün gece uyumadan önce, bu filmleri bu kadar başarılı yapan nedir diye düşündüm. bugün tekrar izlediğimde gözüme çarpan bir kaç şey oldu.
Dönemin portresini, şartlarını muhteşem bir şekilde yansıtıyor zeki ökten filmleri. yoksul, kapıcılar kralı, çöpçüler kralı ve diğer bir kaç filmi. aynı zamanda, filmlerin kendi içinde temposu, ritmi de çok tutarlı.
Ayrıca, özellikle bunu yoksul ve düttürü dünya filmleri için söyleyebilirim, zeki ökten kamerayı harika kullanıyor. her plan, bir sonraki planla kendisini tamamlıyor.
Tüm bu etkenler bizim gibi sıradan sinema izleyicisinin kolay kolay farkedeceği şeyler değil. istemsiz bir şekilde tüm bu sebepler bizi filmin içine çekiyor. yeşilçam filmlerinin bir çoğunu ise başarılı yapan ana etken bunlar.
bir zeki ökten filmi.
dün gece uyumadan önce, bu filmleri bu kadar başarılı yapan nedir diye düşündüm. bugün tekrar izlediğimde gözüme çarpan bir kaç şey oldu.
Dönemin portresini, şartlarını muhteşem bir şekilde yansıtıyor zeki ökten filmleri. yoksul, kapıcılar kralı, çöpçüler kralı ve diğer bir kaç filmi. aynı zamanda, filmlerin kendi içinde temposu, ritmi de çok tutarlı.
Ayrıca, özellikle bunu yoksul ve düttürü dünya filmleri için söyleyebilirim, zeki ökten kamerayı harika kullanıyor. her plan, bir sonraki planla kendisini tamamlıyor.
Tüm bu etkenler bizim gibi sıradan sinema izleyicisinin kolay kolay farkedeceği şeyler değil. istemsiz bir şekilde tüm bu sebepler bizi filmin içine çekiyor. yeşilçam filmlerinin bir çoğunu ise başarılı yapan ana etken bunlar.
iyi filmdir ama her zaman izlenmeye uygun değildir. acayip iç karartır ama izlemeden de duramazsınız.
köyden indim şehire ve zübük'ten sonra kemal sunal'ın başkent ankara'da çektiği 3. filmdir.
bence kemal sunalın en güzel filmi bu sonra yoksul.
Gündemdeki Haberler
güncel Önemli Başlıklar