bugün

Olm cok komik bi dublaj yaptigimi düşünüyorum. Kime izlettiysem kahkaha atti, ama ifsa olmamak icin paylasamiyorum. Cok aci lan.
o nedir dediğim saman.
meğer sosyal medya hedesiymiş.
kullanmadığım için hiç bir platformu kendimi Şanslı saydım.
bi bitmediniz amk dedirtiyor artık bana.
Telefonumda yuklu olan ama bir kere bile acmamis oldugum Uygulamadir.
© copyright 2005 - 2026