bugün

Yandığımızın resmidir valla. Bu gidişle elektronik eşyalar bizi öpecek demedi demeyin.
saçmasapan bir başlık..

bravo..

muhtemelen 15 yaşında çocuğumuzun babası bu velede para yetiştirebilmek için götünden soluyor..

bu da burada dolar yükseldi goygoy’u yapıyor..

birazcık beynin olsaydı bu yaşta bunlarla değil götünü kurtarmakla uğraşırdın..

eh tabii burası da uludağsözlük, tam anlamıyla bağcılarda bir köşe başı..
© copyright 2005 - 2026