bugün

bu ülkede dolarla maaş aldığım halde doların rekor üzerine rekor kırmasına bir üzülen ben varım gibi hissediyorum. muhtemel olarak doların 3 tl ye bulması ile zaten bir ayağı çukurda ekonominin ne hale geleceğini kestirmek mümkün değil. (bkz: adım adım kriz)

ama merak etmeyin ekonomi on numara!

gürcistan parası bile türk lirasından değerli iken ekonomik gücümüzün büyüklüğü diye övünenlerin 2015 ekonomik verilerine bakmalarını şiddetle tavsiye ediyorum.
© copyright 2005 - 2026