bugün

disko da yaşananlardır.

12 agustos 2016 itibariyle civarin en ünlü diskosuna gittim. viskimi aldim, ortami gezmeye basladim. fakat o da ne? cogu coluk cocuk. meger +16 partisi varmis.

bakayim cocuklarin eglencesine dedim. yemin ederim bakmaz olaydim. insani sübyanci eder, insani teenager eder bunlar.

o ickileriyle kivirislarini gördükce dedim ki, yuh! resmen bir amip olarak kendime sahip cikmaya calistim ve ciktim da, yemin ederim.
ama sorun su ki, herkes benim gibi olmayabilir ve oldukca hakli sebepleri olabilir. ben bunu kesinlikle anlarim. bu net. cünkü anlasilamayacak bir sey yok.

ablalarini asmislar amk.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026