bugün

tadi falan hos gibi de, beni baya chainsmoker yapti bu meret. iciyorum iciyorum kesmiyor. normalde arka arkaya 2 sigara icemem bundan 3-4 tane arka arkaya yakiyorum anca kesiyor.

koparilan filtrelerden var belki filtreyi koparinca agirlasiyodur denemedim.

(bi gri var bi de mavi, mavi olani denedim ben)
Bir haftadır kullandığım sigaradır. iyidir, güzeldir.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026