bugün

tadi falan hos gibi de, beni baya chainsmoker yapti bu meret. iciyorum iciyorum kesmiyor. normalde arka arkaya 2 sigara icemem bundan 3-4 tane arka arkaya yakiyorum anca kesiyor.

koparilan filtrelerden var belki filtreyi koparinca agirlasiyodur denemedim.

(bi gri var bi de mavi, mavi olani denedim ben)
Bir haftadır kullandığım sigaradır. iyidir, güzeldir.
© copyright 2005 - 2026