bugün

albümde üçüncü sırayı almayı hak etmiş mi etmemiş mi bir türlü karar veremiyorum bu şarkı için, üç numaralar her zaman iyi olur, sanki bu kez biraz eksik var gibi fakat , ilginç .

'sanane pezevenk üç numaradan beş numaradan' diyenler olabilir, hayır arkadaşım hayır üç numara dediğin 1 ve 2 nin boktanlığını unutturur , bu albümün devamı iyidir havası verir, üç iyidir iyidir .
Kendinizi di ey en ci i ar o yu es derken bulmanıza neden olabilecek mükemmel parça.
videosunu da koyalım: http://www.youtube.com/watch?v=qHe3E366_Po
crying lightning'i saymazsak albümün en iyisidir; insanın oturduğu yerden müziğe eşlik edesi, onlarla söyleyesi gelir. arctic monkeys denince akla neden mardy bum gibi şarkılar geliyor anlamıyorum.
© copyright 2005 - 2026