bugün

kasıntı insanların yaşadığını düşündüğüm şehir. evet evet inanılmaz kasıntılar. shattrath' da kasıntıydı ama en azından içine girip iki tur atıp görev teslim edebiliyorduk. buraya girmeyi bırak yaklaşmaya bile çalıştığımda hayatla ilişkim kesiliyor. daha adım atmak nasip olmadı.

(bkz: 512mb ram ile dalaran a girmeye çalışmak)
zamanında insanlar tek bir devlet altında yaşarken ilk ayrılan ülke dalaran olmuştur.
zamanında insan büyücülerin yaşadığı, archimonde'un yerle bir ettiği, ardından northrend'e taşınan şehir. oyundaki* yıkım sinematiği ise dillere destandır.

http://www.youtube.com/watch?v=0jUsS4tSptU
© copyright 2005 - 2026